پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسئولین، مردم چهاردانگه را به چشم دیگر نگاه نکنند

امام جمعه بخش چهاردانگه گفت: معظل زباله که از اهمیت وژه ای برخوردار است ، مسئولین شهرستانی و استانی مردم چهاردانگه را به چشم دیگر نگاه نکنند ، چندین سال است که با انباشته شدن زباله مرکز استان در بخش باعث خطراتی از قبیل آلودگی محیطی منطقه ، نفوذ شیرابه به داخل خاکها و در نهایت آلودگی آب شرب منطقه خواهد شد.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در مراسم تودیع و معارفه بخشداری چهاردانگه حضور یافت و سخنانی را بیان داشت.

 

حجت الاسلام تیموری ابتدا با استفاده از آیات و روایت اهل بیت، خط مشی مسئولان و پایداری و استقامت در مسیر انقلاب و خدمت رسانی به مردم را ترسیم و مسئولان را به خدمت رسانی به محرومین تشویق کرد.

امام جمعه چهاردانگه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آقای امینی بخشدار سابق گفت: در مدت سه سال و هشت ماهی که در خدمت مردم منطقه بودم با حضور آقای امینی همدلی و همزبانی مابین مسئولین و مردم تجلی پیدا کرد و انشالله با حضور بخشدار جدید این مسیر تداوم پیدا کند.

 

bakshdar-2

 حجت الاسلام والمسلمین تیموری خاطر نشان کرد: کسانی که از حدود الهی و مسیری که خداوند مشخص کرده، تجاوز کنند به خود ظلم کرده و به عنوان ظالم شناخته می شوند.

 

امام جمعه بخش چهاردانگه افزود: افرادی اگر به کسانی که از مسیر حق تجاوز کردند و ظلم می کنند تمایل نشان دهند، حال اگر این ظالم، آمریکا و غرب باشد یا ازناب آنها در داخل کشور، تنها و منزوی می شوند. اما کسانی که به عدالت و انصاف تمایل دارند محبوب مردم خواهند بود.

 

حجت الاسلام دکتر تیموری با اشاره به شعار دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: عدالتف دلها را با هم نزدیک می کند و اگر تنها به لفظ اعتدال و عدالت پرداخت و در معنا عدالت نباشد، آن زمان دلها از هم جدا می شود و هنگامی که دلها از هم جدا شد ناعدالتی و نارضایتی را به همراه دارد و زبان ها بر علیه یکدیگر خواهد بود و در نهایت همدلی و همزبانی مفهومی پیدا نمی کند.
 

ایشان در ادامه افزود: اگر قرار باشد همدلی و همزبانی در جامعه استوار بماند، مسئولان باید با عدالت رفتار کنند و از تمایلات حزبی، گروهی و فامیلی پرهیز کنند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود سربازان گمنام امام زمان، سپاه و همچنین نیروی انتظامی و ارتش، کشور و منطقه از امنیت خوبی برخوردار است، مسئولان باید تلاش کنند که با عدالت رفتار کنند و همچنین شرایط زندگی آسان را برای مردم فراهم کنند.

bakshdar-3

حجت الاسلام دکتر تیموری در پایان بیانات خود به اهم مشکلات منطقه چهاردانگه پرداخت و از مسئولان و بخشدار جدید چهاردانگه خواست که پیگیر رفع مشکلات و معضلات بخش چهاردانگه باشند.
 

امام جمعه چهاردانگه گفت: معظل زباله که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مسئولین شهرستانی و استانی مردم چهاردانگه را به چشم دیگر نگاه نکنند، چندین سال است که با انباشته شدن زباله مرکز استان در بخش باعث خطراتی از قبیل آلودگی محیطی منطقه، نفوذ شیرابه به داخل خاکها و در نهایت آلودگی آب شرب منطقه خواهد شد.

 

حجت الاسلام تیموری وجود تصادفات ناشی از ریزش شیرابه های زباله در کف جاده ساری – کیاسر – سمنان و خطر ترافیکی ناشی از حمل زباله را یکی از معظلات مهم دانست و رسیدگی و اهمیت دادن به این موضوع مهم را از واجبات کاری بخشداری و مسئولین شهرستانی و استانی دانست.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به مشکل عرض کم جاده ساری – کیاسر – سمنان و توسعه این محور گفت: بارها در جلسات متعدد و در نماز جمعه تذکر داده شد که این جاده لااقل در مسیر های خطرناک و شیب های تند سه بانده شود و از خطر تصادفات مرگبار در منطقه کاسته شود.

 

حجت الاسلام تیموری تغییر الگوی کشت، تاسیس کارخانه های صنایع تبدیلی، راه اندازی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل در منطقه و همچنین سامان دادن به وضعیت درمانی و تبدیل درمان بستر به بیمارستان را از خواسته های به حق مردم منطقه دانست.
 

در پایان این مراسم امام جمعه چهاردانگه خطاب به بخشدار بیان کرد: مشکلات را با شجاعت بازگو کنند و پیگیر باشند و از مسئولین شهرستانی و استانی مطالبه کنید و همیشه برای رضایت خداوند و در جهت رفع مشکلات منطقه تلاش کنید، چرا که خدواند مقام شما را پایدارتر می کند و رضایتمندی مردم چهاردانگه را به همراه خواهد داشت و از حمایت امام جمعه و نهاد نمازجمعه برخوردار خواهید شد.

 

3 نظرات
  1. احمدی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید به امام جمعه محترم شهر کیاسر

    و درود فراوان به آقای حسین زادگان با حسن انتخاب ایشان
    بنده یقین دارم جناب آقای سلطانی مدیری مدبر و باهوش هستند و با کمک همگی به چهاردانگه ای آباد میسازیم.

  2. محمدی می گوید

    باسلام
    انشالله چهاردانگه به جایگاه واقعی خود برسه
    و دعا می کنیم همه مسئولین شجاعت امام جمعه محبوب را داشته باشند و در بیان مشکلات محکم و قاطع باشند

  3. کیاسری می گوید

    امام جمعه محترم صحبت های ریشه ای و عمیقی کردند . امیدوارم مسئولین آگاه شده باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.