پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرکز جامع خدمات درمانی منطقه محروم آمل آماده بهره برداری است

0

محمد نظری در حاشیه بازدید از مرکز درمانی منطقه محروم آمل به خبرنگار مهر گفت، این مرکز جامع درمانی با ۵۰۰ مترمربع زیربنا در دوطبقه درحال ساخت و حدود ۲ میلیارد تومان نیز ازمحل اعتبارهای ستاد بازآفرینی شهری در مناطق محروم تاکنون هزینه شده است.

وی افزود: بخشی از محوطه سازی و تجهیز پنجره اتاق و کارهای جانبی آن باقیمانده که با جلسه‌ای که در فرمانداری آمل برگزار و تصمیمی که گرفته شد، قرار شد شهرداری آمل هرچه سریع‌تر اقدام و به مرحله افتتاح برساند.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران با بیان اینکه مرکز جامع خدمات درمانی منطقه امت آباد آمل روز ۱۳ آبان ماه امسال وهمزمان با مبعث رسول اکرم (ص) افتتاح خواهد شد، اضافه کرد، این ششمین طرح در حوزه بازآفرینی به همت اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری آمل است که درمناطق کمتر توسعه یافته شهرآمل اجرا می‌شود.

نظری گفت، شهرستان آمل در ساله‌ای اخیر درحوزه اجرای طرح‌های خدماتی بازآفرینی و بازتوانی شهری دردوسال گذشته جز شهرهای برتر مازندران بوده است.

پارک معلولان آمل با ۶۰ درصد پیشرفت

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران به روند ساخت پارک ویژه معلولان درشهرستان آمل نیز اشاره کرد وگفت، این طرح اکنون با حدود ۶۰ درصد پیشرفت درحال ساخت بوده اما به علت اینکه درطرح های دارای اولویت امسال نبوده، متأسفانه اعتباری برای آن پیش بینی نشده است.

نظری افزود: که تلاش وپیگیری خواهد شد تا حداقل ۳۵۰ میلیون تومان از سرجمع اعتبارهایی که دیگر استان‌ها جذب نکرده باشند، برای تکمیل طرح نیمه کاره پارک معلولان آمل اختصاص داده شود تا حداقل تا پایان امسال این طرح نیز افتتاح شود.

وی اضافه کرد، که متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، روند اختصاص ونیز جذب بودجه برای طرح‌های عمرانی بسیارکم است وباید با توجه به شرایط موجود طرح‌ها را با اولویت وپیشرفت فیزیکی بالا تعیین تکلیف کرد.

کد خبر 5018914
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.