پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم چهاردانگه نیاز به اشک تمساح بیگانگان ندارند

1

با ممانعت انتقال زباله ساری به مرکز دفن زباله در سمسکنده ساری در سال 1384 و همزمانی این واقعه با برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در ساری ،استان مازندران را به شدت دچار مشکل کرد.

مسئولین وقت راه چاره را، انتقال زباله ساری به چهاردانگه دیدند.

مردم فهیم چهاردانگه مخالف انتقال زباله به منطقه بودند اما با توجه به شرایط حساس پیش آمده و قول مسئولین وقت مبنی بر اینکه این زمان حداکثر 6 ماه خواهد بود موضوع انتقال زباله را پذیرفتند.

اما متاسفانه این روند انتقال زباله تا الان نزدیک به 14 سال به طول انجامید و مردم چهاردانگه با اشکال مختلف مخالفت خود را به روند انتقال زباله اعلام کردند و هر بار قول مسئولین مبنی بر ساخت نیروگاه زباله سوز، مردم چهاردانگه را مدتی آرام می کرد و مردم به آینده و قول مسئولین امیدوار بودند.

با عدم تحقق قول مسئولین مبنی بر راه اندازی زباله سوز ساری مردم فهیم ولایتمدار و شهید پرور چهاردانگه را دلگیر و نسبت از انتقال زباله شهرستان ساری به منطقه گویچاله چهاردانگه جلوگیری کردند.

رضایی فرماندار، عباسی معاون فرماندار ساری، نماینده استاندار مازندران شهردار ساری در جمع مردم حضور پیدا کردند و این بار قول دادند برای مدت کوتاهی زباله سوز ساری تکمیل و برای همیشه از انتقال زباله به چهاردانگه جلوگیری خواهد شد.

با عدم پذیرش موضوع از سوی مردم و ورود نیروی انتظامی به موضوع تجمع مردمی پایان یافت و انتقال زباله مجدد به گویچاله آغاز شد و از طرف دیگر تلاش مسئولین مربوطه برای ساخت زباله سوز مضاعف گشت تا به قول داده شده جامه عمل بپوشند .

در این راستا از پایگاه خبری چهاردانگه نیوز برای تهیه گزارش از روند احداث زباله سازی ساری دعوت به عمل آمد و این پایگاه خبری با تهیه فیلم مستند، شاهد تلاش کارکنان برای پایان دادن هرچه زودتر زباله سوز بودند.

در پی اعتراضات مسالمت آمیز مردم که عکس شهدا و سخنان رهبر معظم انقلاب را نیز بر سر دست خود گرفته بودند ، دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی کشور که دستشان تا مفرغ به خون مردم بیگناه الوده است را به طمع انداخت تا با تهیه گزارش و خبر باعث شکاف بین مردم و مسئولین شوند.

مردم فهیم، ولایتمدار و شهید پرور که 217 آلاله خود را به اسلام و ایران عزیز تقدیم کردند به بیگانگان اعلام می کنند مسایل پیش آمده کاملا داخلی بوده و با صبوری مردم چهاردانگه و تلاش مضاعف مسئولین این مشکل برای همیشه حل خواهد و بیشه شیران جای روبهان نیست.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    در این زمان که گوش مسولین که بدهکار نیست وجان ملت برایشان ارزش ندارد هرکس که به حرفهای ما گوش دهد وبا با همدرد شود دوست ماست خوشبختانه مسولین ما خیلی خوب کارشان را بلد هستند تا تق به توقی میخورند امام وشهدا رو جلو می کشند و خودشان را پشت آنها قایم می کنند چرا در طول این چند سال به فکر زباله سوز نبودند چرا جلوی دزدی ……… رو نگرفتند آلودگی شیرابه نه بلکه تهدیدی برای مردم چهاردانگه بلکه برای حاشیه نشینهای رودخانه تجن هستند انقدر آقایان بی فکرند که نمی دانند که زن وبچه خودشان هم دچار آلودگی همین زباله هستند خواهشا به حال نسل های بعد رحم بکنید انقدر خودتان را پشت شهدا قایم نکنید نگویید که اگه مردم چهاردانگه برای سلامتی خودشان جلوی آوردن زباله به منطقه خودشان را میگیرند با آرمان های امام وشهدا مخالفند تب شالیزاری که دو شالیزارهای پایین دست چند سالی که پدید آمد همه مال آلودگی آب تجن به شیرابه زباله است بیشتر فکر کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.