پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم مازندران از تردد بین شهری خود بکاهند

0

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، عباس مهدوی اظهارداشت: رسانه های استان در راستای اهمیت کاهش تردد روزانه به مردم استان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کنند.

وی افزود:آنچه در رویکرد کنونی اطلاع رسانی باید محور قرار گیرد رفع آلودگی در مکان های مهمی نظیر جایگاه های سوخت،عابربانک ها،نانوایی ها،سوپرمارکت ها و داروخانه هاست که استاندار مازندران در ستاد استانی مقابله با کرونا بر آن تاکید ویژه دارد.

مهدوی گفت: روابط عمومی شرکت پالایش پخش فرآوردهای نفتی،صمت،غله،دانشگاه علوم پزشکی و تمامی بانک های استان که کانون اصلی شیوع ویروس کرونا محسوب می شوند باید آموزش های عمومی را مورد توجه جدی قراردهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری افزود:حتی کشورهای پیشرفته دنیا نیز بر کاهش جدی ترددهای داخل شهری تاکید دارند و در این فرهنگ سازی روابط ها ، اهالی رسانه و فعالان مجازی نقش اساسی ایفا می کنند.

وی تاکید کرد:بیان صرف آمار دردی از جامعه کم نمی کند. انچه مهم است رصد واقعی شرایط کنونی و تلاش برای کاهش میزان مبتلایان به کرونا است.

رسانه ها به صورت مجازی با کرونا درگیر خواهند شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر عده محدودی از رسانه های استان به صورت مستقیم با مسئله کرونا در گیر هستند، افزود: برنامه ای داریم که به صورت مجازی تمامی رسانه های مازندران را با موضوع کرونا همراه کنیم. 

مهدوی هدف از این اقدام را ایجاد فضای گسترده اطلاع رسانی و رسانه ای برای آگاهی سازی در زمینه کرونا عنوان کرد و  گفت: از این پس هر شب ساعت هشت نشست خبری مجازی با یکی از مدیران دستگاه ها برگزار خواهد شد. 

وی از رسانه ها خواست تا برای اطلاع بیشتر ازنشست خبری مجازی با روابط عمومی استانداری ارتباط برقرار کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.