پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم قطع رفت و آمدهای نوروزی را جدی بگیرند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی دراین پیام که نسخه ای از آن روز جمعه اول فروردین سال ۹۹ در اختیار ایرنا قرار گرفت ، از مدافعان سلامت ، وزارت بهداشت ، مجموعه نیروهای بسیجی ، گروه‌های جهادی، خیران و قشرهای مختلف مردم به خاطر تلاش شبانه روزی در مراقبت و کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

امام جمعه ساری تاکید کرد : در بهار سال ۹۹ جای سردار سلیمانی‌ها، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت خالی است و یادشان گرامی باد.
نماینده ولی فقیه در مازندران به اتفاقات سال ۹۸ در کشور نیز اشاره کرد و نوشت : شهادت سرداران بزرگوار شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس  و دیگر همرزمانشان، رحلت آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان ، شیوع بیماری منحوس کرونا و داغدار شدن خانواده‌های متوفی این بیماری موجبات تاسف و تالم مردم کشور بخصوص مازندران شد.
وی افزود : در کنار سختی‌هایی که سال قبل برای مردم عزیز پیش آمد، شکوه حضور مردم در مراسم تشییع جنازه سرداران رشید اسلام، حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و همبستگی و وحدت ملی در مقابله با  بیماری کرونا در صفحه تاریخ این کشور برای همیشه به نیکی ثبت شد.
محمدی لایینی همچنین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که هم با توصیه و رهنمودهای بجای خودشان مردم را در همه جریانات و اخیرا در برابر بیماری کرونا هدایت کردند و هم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند از جمله نیروهای مسلح را پای کار آوردند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.