پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، دشمنان را رسوا می‌کنند

0

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری افزود:ملت ایران در یک هفته اخیر ۲ آزمون را در حال پشت سرگذاشتن هستند که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن با افتخار طی کردند و دیگری انتخابات است .

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق های رای برای انتخاب افراد کارآمد و قوی آرای خود را انداختند یا می اندازند تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: البته در انتخابات تنها حضور کفایت نمی کند و با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل بدهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

وی افزود : دشمنان بدانند که امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکتی حداکثری را رقم می زنند.

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: آمریکایی ها اثبات کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد حرف خود را با زبان زور به انان نشان داد.

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت در مناسبت ها از جمله انتخابات و راهمیمایی ۲۲ بهمن زبان دیگری است که دشمنان را بشدت خشمگین می کند.

حجت الاسلام‌محمدی لایینی با اشاره به پیش رو بودن روز امور تربیتی گفت: کمیت زندگی مهم نیست بلکه در این رابطه آنچه مهم است کیفیت زندگی و اینکه چگونگی زندگی اسلامی همراه با ارزش های انقلاب ارتباط برقرار بکنیم .

وی با تاکید بر تقوا داشتن گفت: اکسیری که به تمام زحمات ، خدمات و عبادات ما عیار می دهد اکسیر تقوا است که با برداشتن آن کارهای افراد ارزشی نخواهد داشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.