پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ساری برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، همزمان با بهره‌برداری از پروژه های عمرانی ، خدماتی و زیربنایی در هفته دولت امسال ، برنامه گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و با همکاری استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و فرمانداری و شهرداری ساری برگزار شد. 

در این مراسم علاوه بر شرکت کارکنان ادارات ، معاونان سیاسی و عمرانی استاندار مازندران حضور داشتند.

حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد از علما و روحانیون استان مازندران در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ماحصل و نتیجه خون شهدایی است که در رخدادهای مختلف سیاسی و مذهبی ریخته شد.

وی افزود: هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن رجایی و باهنر از اعضای دولت آن زمان تنها بخشی از خون های ریخته شده در مسیر پایداری و شکوفایی انقلاب اسلامی است. 

 عبدالاحد ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و ترور شخصیت ها از جمله این تلاش ها است . 

وی با اشاره به اینکه چراغ نظام جمهوری اسلامی بعد از گذشت چهار دهه همچنان روشن است، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر شهادت گام برداشتند تا به ما بیاموزند در سایه قرآن ، عترت و ولایت و متوسل شدن به همبستگی و اتحاد تداوم زندگی با شرافت و محترمی را تضمین می کنیم.

حجت الاسلام عبدالاحد برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را حاوی پیام هایی عنوان کرد و افزود : مردم با حضور پرشور در این مراسم نشان می دهند که با وحدت و همبستگی نمی گذارند که دشمنان و منافقان به این نظام آسیبی بزنند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت : با وقوع حادثه ترور و شهادت رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ دفتر تاریخ جمهوری اسلامی با یک حادثه تلخ پُر شده است. 

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: نظام ما در طول این مدت شهدای ترور زیادی داد که رجایی و باهنر از جمله این شهدا هستند . 

وی ادامه داد : با توجه به وقوع این حادثه ، هشتم شهریور به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است و از این طریق یاد شهدای ترور کشور و ۱۰۶ شهید ترور مازندران گرامی داشته می شود.

برنامه های هفته دولت امسال در مازندران با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان بر سر مزار شهدا آغاز شد و در این مدت حدود ۹۰۰ پروژه با صرف  ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال بهره برداری است . 

۲۰۹۶/۱۸۹۹ 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.