پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران نساجی به فکر نیستند / هواداران مرا دوست دارند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حامد لک پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: بازی خوبی از خود ارائه دادیم. مستحق شکست نبودیم و باید حداقل به یک تساوی دست پیدا می‌کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما بعد از حضور جلالی در ترکیب اصلی حضور ندارید، گفت: اصلاً حرف شما را قبول ندارم. من در طول این فصل ۱۵ بازی در ترکیب اصلی بودم و علت اینکه در چند بازی نتوانستم حضور داشته باشم به دلیل سه کارته شدن و مصدومیت بودیم.

دروازه بان نساجی در خصوص مشکلات مالی تیمش هم گفت: این بهترین سوالی است که کردید. متأسفانه مشکلات مالی، نساجی را به نابودی کشانده است. مدیران تیم به فکر نیستند و اگر این روند ادامه پیدا کند مطمئناً نساجی که با تلاش زیاد به لیگ برتر آمده دوباره سقوط خواهد کرد. مسئولان نساجی باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر موفقیت تیم باشند. البته من نمی‌توانم در خصوص اختلافات دو مالک باشگاه نظر بدهم اما آنها باید به فکر هواداران این تیم باشند که عاشق این تیم هستند و تلاش می‌کنند که تیم در لیگ برتر باقی بماند.

لک در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا شما با هواداران تیم اختلاف دارید گفت: یکی از دلایل حضور من در نساجی حضور این هواداران پرشور و خونگرم است. من هیچ مشکلی با آنها ندارم و هم من آنها را دوست دارم و هم آنها من را دوست دارند. بنابراین، اینکه گفته می‌شود من با تماشاگران اختلاف شدید دارم کذب محض است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.