پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدرسه قدیمی شهر کیاسر تخریبی بود/ حذف بخاری نفتی از مدارس چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: قربانعلی شیرزاد امروز در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در مناطق روستایی که زیرساخت گاز وجود دارد و علمک گاز رفته باشد بخاری نفتی جمع و بخاری گازی جایگزین آن می‌شود.

وی با بیان اینکه بخاری نفتی در مناطقی که گاز رفته تا مهرماه جمع‌آوری می‌شود، افزود: 131 مدرسه و 373 کلاس مدرسه در مناطق روستایی دودانگه، چهاردانگه و بندپی که گاز رفته است و شرایطش را دارند بخاری نفتی این مدارس تا مهرماه امسال جمع می‌شود.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با بیان اینکه امسال 4و نیم میلیارد تومان اعتبار با اعتبار ملی برای جمع‌آوری بخاری نفتی تامین شده است، تصریح کرد: بخاری گازی در مدارس بخاری هرمتیک و از مدل هوشمند است و این بخاری‌ها برای مدارس ایمن هستند، این بخاری‌ها خریداری شده و در انبار موجود هستند.

این مسؤول بیان کرد: پیمانکار گاز را انتخاب کردیم و لوله‌کشی گاز در مدارس مناطق روستایی در حال انجام است.

*مدرسه قدیمی شهر کیاسر تخریبی بود

وی در پاسخ به تخریب مدرسه در چهاردانگه گفت: این مدرسه تخریبی بوده و قبلا جایش مدرسه ساخته و جایگزین شد و آموزش و پرورش این مدرسه را تخریب نکرد.

شیرزاد تصریح کرد: این مدرسه 2 کلاسه و در داخل حیاط مدرسه جایگزین شده بود که با برف سال 97 به طور کامل تخریب شد.

*احداث مدرسه جدید برای دانش‌آموزان استثنایی

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران بیان کرد: این مدرسه باید تخریب می‌شد و آموزش و پرورش خلاف کرد نباید مورد استفاده قرار می‌گرفت البته دانش‌آموزان جابه‌جا شدند.

وی گفت: در بحث سیل این پروژه را اعلام کردیم که تامین اعتبار شود و در شهرستان پیشنهاد دادیم که این مدرسه برای دانش‌آموزان استثنایی ساخته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.