پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محکومیت اظهارات مسئولان آمریکا علیه ستاد اجرایی حضرت امام (ه)

0

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با محکوم کردن سخنان دو تن از مسئولان دولت امریکا بر علیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پیامی آورده است: علیرغم همه تلخی‌های دوران سخت شیوع ویروس منحوس کرونا، شیرینی روحیه همدلی و وفاق ملی، برآمده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به کام همگان نشاند.

وی افزود: حرکت عظیم و منسجمی که هیمنه پوشالی قدرت‌های بزرگنمای حقیر و پست را درهم کوبید تا از سر استیصال، دو تن از مسئولان دولت جنایتکار و ضد بشرآمریکا سخنانی بر علیه «ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» برانند.

وی ادامه داد: این ستاد مجموعه‌ای پرتلاش بوده که با اختصاص تمامی امکانات، گام‌های بلندی در رفع و دفع شیوع این بیماری برداشت، هرچند هجمه همیشگی دولت منحوس آمریکا، به نمادی از عزت و کارآمدی و افتخاری برای ملت و مجموعه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

امام جمعه ساری در ادامه پیام آورده است: بار دیگر از ملت شریف ایران که با همراهی خوبشان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت و اقامت در منازل، زمینه رسیدگی بهتر مسئولان تا دفع کامل این ویروس مشکوک را فراهم آورده‌اند، تقدیر می‌کنم.

کد خبر 4891388
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.