پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محورهای هراز و کندوان عصر جمعه یکطرفه می شوند

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز تا صبح شنبه آینده در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد و به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای ” کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه “و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور ” کرج- چالوس”، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه از ابتدای “آزاد راه تهران – شمال” به سمت “مرزن آباد” ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از “مرزن آباد” به سمت “کرج” و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه و جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، اضافه کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از “آب اسک” به “رودهن” محدوده “مشا” به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو و متعاقباً از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4924910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.