پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

0

رییس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع می باشد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه اول تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعداز ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها در محور هراز خبر داد و افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 9 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 خرداد ماه از این محور ممنوع می باشد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه  استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.