پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجلس یازدهم بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را عملیاتی می‌کند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی کریمی‌فیروزجایی بعدازظهر امروز در بازدید از مسجد ولی عصر (عج) درزیکلای آخوندی پایین بابل و در جمع فعالان فضای مجازی این مسجد مهم‌ترین صبغه آرمانی  انقلاب اسلامی را بعد فرهنگی آن دانست.

وی افزود: انقلاب اسلامی و در راس آن امام راحل با تحول عمیق فکری و اندیشه‌ای نهضت بیداری را در جهان معاصر پایه‌ریزی کرد که به مدد آن ارزش‌های برجسته اسلامی با محوریت اندیشه تابناک ولایت فقیه به منصه ظهور و بروز رسید.

نماینده منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی را خاستگاه فکری نسل جوان و باایمان و الهام بخش آموزه‌های وحیانی معرفی و تصریح کرد: امروز نسل جوان و کوشا رسالت انتقال و نشر ارزش‌های مبتنی بر اراده‌های معنوی را برعهده دارند.

وی از مساجد به‌عنوان پایگاه‌های نور و معرفت یاد کرد و افزود: تشکیل هسته‌های فرهنگی با محوریت جوانان فعال در مساجد و اتصال آنان با منبع فیاض روحانیت می‌تواند خلأهای فرهنگی در محلات را جبران کند.

  کریمی‌ با تاکید بر اعتقاد عمیق مقام معظم رهبری به توانمندی و بالندگی جوانان باانگیزه و مومن  کشورمان گفت: باور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به ایمان و ظرفیت‌های شگفت‌انگیز جوانان انقلابی در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب تجلی یافته است.

وی با انتقاد از عدم جدیت مسؤولان در پیگیری و تحقق بیانیه راهبردی گام دوم تصریح کرد: مجلس یازدهم برای بسترسازی و نهادینه کردن راهبردهای اجرایی این بیانیه الهام بخش و راهگشا در عرصه پیشرفت و بالندگی کشور ماموریت کلیدی دارد.

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با حمایت از سازمان یافتگی جوانان فعال در رسانه‌های مجازی گفت: مهم‌ترین ماموریت جوانان مومن در فضای مجازی نشر و گسترش فضائل اخلاقی و دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی است.

 /۳۱۴۱/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.