پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجلس به دور از جو زدگی پیگیر مصالح پایدار انقلاب است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی‌فیروزجایی در نشست هم‌اندیشی نمایندگان مازندرانی با مدیران رسانه ملی گفت: مجلس شورای اسلامی در دوره جدید از ظرفیت نخبگان و نیروهای تاثیرگذار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای چاره‌اندیشی در خصوص چالش‌های عمده کشور استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم بابل در خانه ملت با اشاره به توصیه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس یازدهم افزود: مجلس به‌دور از جوزدگی و اقدامات احساسی، پی جوی مصالح پایدار انقلاب و تامین نیازهای نو به نوی کشور در ابعاد گوناگون است.

کریمی‌فیروزجایی رویکرد مجلس یازدهم را هوشمندی، خلاقیت و کارآمدی براساس شرایط جاری کشور دانست و افزود: مجلس یازدهم بن‌بست‌شکنی در حل مشکلات اساسی به‌ویژه حوزه اقتصاد، معیشت و فرهنگ را در دستور کار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با ستایش دغدغه‌های انقلابی نمایندگان خانه ملت یادآور شد: تعامل در سایه اجرای قانون و افزایش اهتمام حداکثری برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی، راهبرد مجلس در تقویت همکاری‌های چندجانبه با سایر قوا و دستگاه‌های کشور با هدف عبور از چالش‌های عمده کشور است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش اثربخش رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در تقویت همبستگی ملی و ارتقای روحیه امید و نشاط اجتماعی و نیز پیوند مفهومی مردم با ارکان حاکمیتی افزود: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با هجمه‌های سازمان یافته استکبار و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای و لجستیکی رسانه ملی در مصاف با بوق‌های اهریمنی بر عزم قاطع نمایندگان خانه ملت در پشتیبانی همه جانبه از برنامه‌های رسانه ملی تاکید کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور همچنین با تشریح دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب در عرصه‌های فرهنگی، صیانت از مرزهای اعتقادی و خودباوری را ماموریت خطیر رسانه ملی عنوان و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، کشور را از گزند دشمنان غدار مصون خواهد کرد.

کریمی‌فیروزجایی با تاکید بر وحدت و مفاهمه اصولی نمایندگان مازندرانی خانه ملت خاطرنشان کرد: ۱۲ نماینده مازندرانی با نگاه هم‌افزا و حمایتی مشکلات و چالش‌های استان را به‌عنوان یک کلانشهر در مسیر پیشرفت و عدالت پیگیری می‌کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.