پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجاهدت‌های شجاعانه از سردار سلیمانی الگوی مقاوت جهانی ساخت

0

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در جمع راهپیمایان نمازگزار ساری در مصلای این شهر ضمن تسلیت شهادت سرداربزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار سلیمانی مجاهد پرافتخار و بزرگ اسلام و قهرمان جبهه‌های مقاومت، پس از سال‌ها مجاهدت خستگی ناپذیر در راه دین و انقلاب به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود رسید.

وی ادامه داد : این مجاهد فی الحق در راه حیات اسلام و انقلاب، عزیزترین گوهر حیات خود را در طبق اخلاص نهاد، آسمانی شد و به شهیدان خدایی پیوست.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران اظهار داشت : حاج قاسم سلیمانی با شهامت و شجاعت در جهاد فی سبیل الله با کفار مبارزه کرد و با نثار خون پاکش برای ریشه کن کردن تروریسم و صهیونیسم بین‌الملل، مجاهدتی عظیم آفرید و الگوی مبارزی مخلص برای تحقق وعده‌های خدای متعال شد.

وی گفت : ما اکنون مسیر طولانی را در پیش رو داریم ، سردار سلیمانی نه اولین شهید راه خدا بود و نه آخرین شهید خواهد بود  و رویش سردار سلیمانی رویش جهانی است.

سرداربابایی افزود :  امیدواریم امروز ارتش مقاومت که با خون مردم مظلوم شکل گرفت تبدیل به سپاهی عظیم شود و بنیان ظلم در جهان را از بین ببرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خواستار ادامه راه شهدا شد و گفت:  دنیای امروز ، دنیای مبارزه است و این مبارزه چه با نفس سرکش باشد چه با شیطان درون و چه با شیطان بزرگ باید ادامه یابد تا این پرچم  به دست امام عصر ( عج ) برسد .

سردار بابایی ضمن بیان اینکه ارتش جهانی مقاومت به سپاهی عظیم تبدبل خواهد شد، افزود: شعله مقاومت قطعا به معجزه تبدیل خواهد شد و استکبارگران را نابود خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.