پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| علیرضا امامی‌فر: باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم/ لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این‌هاست

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز یک بازی فوق‌العاده و پرهیجان انجام شد. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند. ما به لحاظ فنی در 25 دقیقه اول اسیر جو استادیوم شده بودیم و بچه‌های‌مان نتوانستند وظایف‌شان را انجام دهند، ولی به مرور توانستیم وظایف‌مان را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم سبک بازی هر دو تیم درگیرانه‌تر شد و مصدومیت‌ها هم بیانگر همین موضوع بود. در ادامه به گل دوم رسیدیم و با آوردن بازیکنان باتجربه سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم، ولی نتوانستیم و گل دوم را دریافت کردیم. به نظر من، ما باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم. ما توقع‌مان این است که از تیم‌هایی مثل سپیدرود و نساجی که این همه جوان و فوتبالیست به فوتبال کشور عرضه می‌کنند، حمایت کنند. لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این‌هاست. اگر کلیه عوامل شهر و استان همکاری کنند فکر می‌کنم در آینده این دو تیم حرف‌های بیشتری در فوتبال داشته باشند. تماشاگران هم امروز سنگ تمام گذاشتند. بچه‌های ما تماشاگران را تشویق کردند و جا دارد از هواداران نساجی و تیم خودمان هم تشکر کنم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: وقتی برای سه امتیاز وارد زمین می‌شوید طبیعی است که در دفاع ضعف داشته باشید. اگر دقت کنید نساجی و سپیدرود تجربه زیادی در لیگ برتر نداشته‌اند و تازه به لیگ برتر آمده‌اند و تا این دو تیم شکل بگیرند زمان می‌برد. من امیدوارم از مربی‌های جوانی که وارد عرصه مربیگری می‌شوند حمایت شود و در آینده بتوانند افراد مؤثری برای فوتبال ما باشند.

 

امامی‌فر درباره قضاوت داور دیدار نساجی مازندران – سپیدرود رشت هم تصریح کرد: من سعی می‌کنم فوتبال را به عنوان یک پروسه‌ای که در 90 دقیقه انجام می‌شود در نظر بگیرم و هیچ وقت به شکل جزئی به آن نگاه نمی‌کنم. به‌هرحال وقتی بازیکن ضربانش به 200 می‌رسد و هوادار و مربیان هر دو تیم هم هیجان دارند، ممکن است اعتراضاتی باشد. ما باید اول تصاویر را ببینیم و صبر می‌کنیم روی مسائل داوری، کارشناسی شود بعد از آن صحبت می‌کنیم. الان نمی‌توانیم درباره داوری صحبت کنیم. اینقدر داوران امروز ما قابل احترام و باعث افتخار هستند که نمی‌توانیم درباره آنها حرفی بزنیم.

وی در پایان درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل گفت: مسلماً نه تیم ما بلکه تمام تیم‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی بلندمدت دارند، ولی بازیکن‌هایی که برای ما کار می‌کنند توانایی‌های‌شان را نشان دادند و خوب کار می‌کنند. امروز هم دیدید که بازیکنان باتجربه ما خوب کار کردند و از بازیکنان جوان ما کم نداشتند. ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم و در نیم‌فصل کادرفنی اگر نیاز باشد می‌تواند در مورد جذب بازیکن تصمیم بگیرد. خوشبختانه در سپیدرود تلاش شده که بدهی‌ها پرداخت شود. اگر شما بخواهید الان سه بازیکن هم بگیرید هزینه‌اش شاید دو سه میلیارد شود.

 /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.