پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| دستاوردهای 40 سالگی انقلاب به درستی برای مردم تبیین شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نکا، اظهار داشت: مردم و اعتماد آنان سرمایه اجتماعی نظام هستند که همه ما ممکن است در جامعه با رویکرد، سلایق ، دانش، نگاه و بینش مختلف باشیم اما در اصول همه ید واحد به دنبال توسعه و پیشرفت جامعه هستیم.

وی افزود: دشمن به دنبال نا امن کردن فضای جامعه است که برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  در کنار ستاد دهه فجر، ستاد شورای سیاستگذاری و راهبردی که ترکیبات و تشکیلات آن مردمی است و از ظرفیت دانشگاه‌ها و  سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود.

توحیدی مقدم بیان کرد: دستاوردهای نظام به درستی اطلاع رسانی و شفاف سازی شود تا مردم دقیق با 40 سال انقلاب آشنا شوند.دشمن در گذشته جنگ نظامی را بر ما تحمیل کرد اما امروز به دنبال جنگ اقتصادی است که همه احساس مسئولیت کنیم بایدساختار دولت را کوچک کنیم و کارها رابه خودمردم و بخش خصوصی معرفی کنیم.

فرماندار نکا گفت: مدیران سند توسعه برنامه ششم را مطالعه کنند و سیاست‌های لازم را به کارشناسان خود ارائه دهند تا با تکریم ارباب رجوع رفتاری حرفه ای و درست با مردم داشته باشند.

توحیدی مقدم بیان کرد: نشاط اجتماع  ،تحرک وپویایی را در جامعه پویاتر کنیم و با درایت و هوشمندی به دنبال جامعه ای شاد گام بر داریم  تا ناامیدی و یاس از جامعه دور شود.

وی گفت: آسیب‌ها و مشکلات را همه می دانیم  باید با توجه به امکانات وظرفیت راه  حل ارائه دهیم و باانگیزه و برنامه آینده را بسازیم وخلق کنیم از ظرفیت جوانان و نخبگان استفاده می‌کنیم که دراین زمینه اتاق فکر تشکیل و  برنامه توسعه شهرستان نیزمهیا شود.بودجه  ابلاغ و درصدتخصیص‌ها مشخص شدکه ادارات پیگیر بودجه‌ها باشند.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.