پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| جدال حساس تجربه و جوانی در آمل برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف پیگیری که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته دو تیم کاله آمل و خاتم اردکان در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل به مصاف هم می‌روند.

شاگردان بهروز عطایی که هفته گذشته در گنبد به پیروزی ارزشمندی دست یافتند، این هفته جدال بسیار دشواری را با تیم خاتم اردکان دارند و بهروز عطایی و شاگردانش نمی‌خواهند در حضور هواداران پرشور خود بازی را واگذار کنند.

نکته قابل توجه این دیدار بازگشت عادل غلامی بازیکن آملی تیم خاتم اردکان به زادگاهش بوده که باید در مقابل همشهریان خود که خاطرات خوبی را با آنها در سال‌های گذشته داشته است به میدان برود.

تیم والیبال خاتم اردکان در این فصل با جذب ستارگان والیبال ایران تیم منسجمی را تشکیل داده است اما اردکانی‌ها در برخی هفته‌ها شکست‌های تلخی را متحمل شدند که نتوانستند به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال برسند.

علاوه بر این تیم والیبال خاتم اردکان که امسال در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت با کسب نتایج بسیار ضعیف از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما آملی‌ها که این روزها با جوانان خود توجه علاقه‌مندان به والیبال را به سمت خود سوق داده اند،تا بدین جای کار نتایج مطلوبی را کسب کردند و بازیکنان و کادر فنی تیم کاله آمل عزم خود را جذب کرده اند تا با پیروزی در این دیدار خانگی، خود را در به بالای جدول برسانند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب 6 پیروزی و سه شکست 16 امتیازی است و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در آن‌سوی میدان نیز تیم خاتم اردکان با 7 پیروزی در رده چهارم جدول رقابت های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.