پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام شد

0

ایسنا/مازندران دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست نامزدهای این شورا را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه این استان اعلام کرد.

شکرالله رضا زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این ائتلاف با شعار ایران سربلند است.

وی با بیان اینکه هر سه روز یک نظرسنجی توسط شورای نیروهای انقلاب در مازندران انجام می‌شود، تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، در حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد، در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت اسحاق صلاحی، در حوزه انتخابیه قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی و سوادکوه کمال علی‌پور و کیوان مرادیان در لیست شورا قرار گرفتند.

دبیر شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه  پس از بررسی و تشکیل مجمع در شهرستان و رای گیری شورای استان به غلامرضا شریعتی رییس قبلی سازمان بسیج سازندگی رسیدیم.

رضازاده افزود: در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود پس از بررسی و نظرخواهی، منصور علی زارعی و عبدالرضا بابایی، در حوزه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، در حوزه بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده و در حوزه آمل نیز فردی معرفی شده است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه بابل حسن حسن نتایج و مهدی سعادتی در لیست شورای ائتلاف قرار گرفته‌اند و از مردم خواستاریم تا لیست شورای نیروهای ائتلاف را مد نظر قرار دهند و این شورا یک لیست بیشتر ندارد.

دبیر شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی مازندران در پاسخ به اینکه آیا شما از همه ظرفیت‌ها استفاده کردید، ادامه داد: با نامزدها گفت‌وگو کردیم و با دو نماینده فعلی نیز در حال گفت و گو هستیم. 
رضازاده یادآور شد: افراد لیست انتخابی مومن، انقلابی و پاکدست بوده و میزان املاک و دارایی‌ها نیز باید به‌صورت شفاف بازگو شود.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.