پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغو امتحانات دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مرکز مازندران، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت:بر اساس تصویب جلسه فوق العاده هیات رئیسه دانشگاه پیام نور ؛ امتحانات روزهای 15، 16 و 17 دی همه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور این استان  ،برای تسهیل شرکت دانشجویان در آیین پاسداشت و تشییع پیکر سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی لغو شد.

حسین برزگر ولیک چالی با بیان اینکه آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود افزود:به منظور فراهم کردن امکان شرکت دانشجویان دانشگاه  پیام نور در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار، سردار قاسم سلیمانی، امتحانات روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته (۱۵تا ۱۷ دی )برگزار نمی شود.

به گفته برزگر؛  امتحانات روزهای لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن بعداً اعلام می شود.

پیش از این ،دانشگاه آزاداسلامی مازندران هم اعلام کرد؛ امتحانات  دانشجویان این دانشگاه در روز دوشنبه  (16 دی ) لغو شده است.

لغو امتحانات دانشگاه آزاد

 تغییر برنامه امتحانات دانشگاه آزاد در چند استان ابلاغ شده که مازندران نیز جز این استان‌ها است، رئیس دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌ای، جزئیات تغییر برنامه امتحانات پایان ترم برخی استان‌های دانشگاه آزاد را به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۱۵ دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد  در استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ دی برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می شود.

همچنین امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد در استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نخواهد شد و به روز پس از آخرین امتحان منتقل می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.