پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قطع زنجیره کرونا مستلزم همکاری مردم است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در بابل با اشاره به اینکه وضعیت و شرایط همه شهرستان‌ها را به صورت ویدئوکنفرانس مستمرا رصد می‌کنیم، افزود: امروز برای بازدید از بخش‌های مختلف در بابل، مرکز مراقبت‌های ویژه تنفسی و خداقوت به دست اندرکاران این امر خطیر به این شهرستان آمده‌ایم.

وی این مجموعه را شبه بیمارستان همراه با رادیولوژی، آزمایشگاه، کادر درمانی، تخت‌های استاندارد و نیروی انسانی کافی دانست و یادآور شد: در روزهایی که در پیک شیوع کرونا و نگران آینده بودیم برای تجهیز این مجموعه‌ها در شرق، مرکز و غرب استان مکاتبات لازم را انجام دادیم و امروز با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه بویژه نیروی زمینی سپاه و کمک استان‌های دیگر این مجموعه تجهیز شده است.

استاندار ادامه داد: در سیلی که ۲۱ استان درگیر شدند مردم ما نیز در کنار بقیه استان‌ها بودند و همه به کمک هم رفتند و این در واقع از ویژگی‌های نظام مردمسالاری دینی در تفاوت با دیگر نظام هاست.

حسین زادگان همچنین از بخش تولید ماسک، گان و اقلام کادر درمانی در این مجموعه بازدید کرد و افزود: علیرغم کمک‌های روزانه دولت در این بخش، به دلیل حجم نیازها و غافلگیری که در تهیه آن پیش آمد، مردم ما و نیروهای جهادی در جای جای استان پای کارآمدند.

وی از ستاد مردمی شکل گرفته و خیرین در این شهرستان و در نقاط مختلف استان قدردانی کرد و گفت: از رسانه‌ها که به طور ویژه پای کار بودند و در ایام تعطیلات مطبوعات با بهره گیری از فضای مجازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را انجام دادند، قدردانی می‌کنم.

مقام عالی دولت در مازندران از بازاریان تشکر ویژه کرد و اظهار داشت: اگر همکاری این عزیزان نبود همچنان در پیک شیوع این ویروس قرار داشتم.

استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ طرح‌ها و برنامه‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و همراهی مردم هرچه زودتر بر این بیماری غلبه کنیم و گفت: این ویروس به راحتی از کشور خارج نمی‌شود مگر آنکه با همکاری مردم و شناسایی این ویروس، زنجیره انتقال آن قطع شود.

کد خبر 4890933
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.