پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوری: مرگ یک مادر به همراه کودکش بر اثر تصادف در محور کیاسر +تکمیلی

1

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دقایقی قبل متاسفانه بر اثر حادثه رانندگی در محور کیاسر دو نفر جان خود را از دست داده اند.

دقایقی قبل ( امروز سه شنبه 26 آذر 1398 ) در محور کیاسر و در محدوده عبور روستای کنتا یک دستگاه پژو 206 صندوقدار به دلیل لغزنده بودن سطح جاده که به دلیل بارش باران که از شب گذشته آغاز شده بود ایجاد شده بر اثر تصادف واژگون شده و متاسفانه طی این حادثه یک مادر به همراه کودکش جان خود را از دست داد.

لغزنده بودن سطح جاده در زمان بارندگی از دلایل شایع واژگونی خودروها است که در این امر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و فاصله از خودروی جلویی ضروری است.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مسعود تقدیسی لاریجانی” در ارتباط با این خبر، گفت: در ساعت 19 و 13 دقیقه روز سه شنبه 26 آذرماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور “کیاسر ساری”، ماموران انتظامی بخش “چهاردانگه ساری”، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری 206 با 3 سرنشین حین تردد در حوالی” سه راه تاکام به فریم” به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در این حادثه مادر و دختر یک خانواده به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و راننده خودرو که پدر خانواده بوده به صورت جزئی دچار مصدومیت شد.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با توجه به شرایط جوی در فصل زمستان با سرعت مطمئنه تردد و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    علت لغزندگی جاده کیاسر بر اثر ریزش شیرابه زباله های ساری به چهاردانگه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.