پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت طلاب فرصت بزرگی برای مقابله با پدیده اعتیاد است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ابوترابی پیش ازظهر سه شنبه در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: همه امکانات باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر بسیج شود.

وی در این دیدار حوزه‌های علمیه را مبلغ آئین الهی دانست و گفت: نظام اجتماعی می‌بایست در چارچوب عقلانی و الهی شکل بگیرد و همه برای رسیدن به اهداف بلند جامعه دینی تلاش کنند.

وی بر ضرورت آموزش و ارتقای آگاهی جوانان و نوجوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی با اولویت مواد مخدر تاکید کرد و گفت: از همه امکانات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید استفاده شود و از سوی دیگر خلاءهای قانونی مبارزه با مواد مخدر نیز باید برطرف شود.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به اینکه بنیان‌های فرهنگی و معنوی کمتر دچار آسیب خواهد شد تاکید کرد: وجود حدود ۷ هزار طلبه برادر و خواهر در مازندران فرصت بزرگی برای فرهنگ سازی و مقابله با پدید شوم و آسیب زای اعتیاد و مواد مخدر ست.

وی در پایان تاکید کرد: اساس مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است ودر سال گذشته دوره‌های آموزشی ویژه ای با محوریت چهارحوزه علمیه در استان برگزار شد و در سال ۹۹ مطمئناً این دوره‌های آموزشی گسترش خواهد یافت و از ظرفیت اساتید و طلاب حوزه برای افزایش آگاهی مردم و پیشگیری از سو مصرف موادمخدر استفاده بیشتری می‌شود.

در این دیدار احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر حضور جهادی و همه جانبه اساتید و طلاب مازندران در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی با اولویت مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ظرفیت عظیم حوزه‌های علمیه مازندران می‌تواند کمک بزرگی به اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر کند.

کد خبر 4923590
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.