پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت باشگاه ورزشی آینده سازان کیاسر + تصاویر

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یکی از کمبود های بخش چهاردانگه نبود باشگاه در شهر کیاسر بود به همین دلیل خیلی از خانواده ها برای پیشرفت بچه هایشان در زمینه آموزش فوتبال مجبور به مهاجرت شدند. جهت پوشش این کاستی باشگاه آینده سازان کیاسر به همت جمعی از جوانان تاسیس شد.

باشگاه آینده سازان کیاسر از اردیبهشت 1397 فعالیت خود را به همت رضا عرب، یوسعلی هاشمی و ابراهیم عرب شروع کرد.

رضا عرب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: در زمینه آموزش فوتبال مشغول فعالیت هستیم و تعداد 100 نفر در رده های سنی، 6 الی 8 سال، 9 الی 13 سال و 14 الی 17 سال زیر نظر احمد تقوی راد که دارای کارت مربیگری C آسیا است و همکاری عسکری صالحی و اسمعیل صالحی تمرینات تحصصی خود را می بینند.

وی افزود: استقبال خوبی از سوی مردم بخش چهاردانگه صورت گرفته و از روستاهای مختلف خانواده ها بچه ها برای آموزش به این باشگاه می آورند و محل تمرین بچه ها سالن مرحوم کردان کیاسر می باشد.

عرب در ادامه افزود: در منطقه در زمینه فوتبال استعداد های بسیار خوبی وجود دارد که نمونه بارز آن  حضور امید عالشاه و سید کریمیدر لیگ برتر موید این ادعا است و هدف ما هم از تاسیس باشگاه ایجاد فرصت مناسب برای پرورش استعداد های ناب می باشد که امکان حضور در شهرهای بزرگتر برای آنها میسر نیست.

وی در باره  میزان شهریه  اظهار داشت: سعی ما این است که کمترین شهریه را از خانواده ها دریافت کنیم، حتی برای دانش آموزان روستایی نیازمند با رایزنی خیرین هم شهریه و هم ایاب ذهاب آنها را رایگان انجام دادیم.لذا از مسولین شهری و خیرین تقاضا داریم برای رشد بچه ها به کمک ما بشتابند  تا نوجوانان و جوانان در فضایی مطلوب تمرین نمایند.

رضا عرب در باره برگزاری مسابقات ورزشی گفت: غیر از برگزاری مسابقات در بین هنرآموزان، مسابقاتی با تیم های دیگر از شهر ساری و دیگر شهر ها را برگزار می کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: در صدد دریافت سهمیه زیر گروه مازندران هستیم تا بچه های که آموزش می بینند فرصت حضور در تیم را پیدا کنند و به رشد خود ادامه دهند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.