پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فصل تازه برای امید پرسپولیس از راه می‌رسد؟

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را آغاز کرده که طبق برنامه حدود سه هفته تا اولین بازی خود فاصله دارد و شاگردان یحیی گل محمدی تلاش می‌کنند تا توجه کادرفنی را جلب کنند و به ترکیب اصلی برسند. یکی از بازیکنانی که انگیزه بالایی برای نمایش توانایی خود در تمرینات دارد، امید عالیشاه است؛ ستاره ای که در این مدت نتوانسته به فرم ایده آل خود برسد و هر بار به دلایل مختلف از ترکیب اصلی دور شده و حالا در 28 سالگی امیدوار به نمایش درخشان زیر نظر یحیی گل محمدی است.

 

 

عالیشاه در لیگ های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم یکی از بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس بود و باوجود سن و سال پایین درخشش قابل توجهی در ترکیب سرخپوشان داشت و حتی به عنوان آقای پاس گلی هم رسید اما بعد از آن نیمکت نشینی در لیگ شانزدهم سبب شد تا به خدمت سربازی برود و سپس هیچ وقت مثل گذشته در ترکیب قرمزها مورد استفاده قرار نگرفت.

او در دوره مربیگری گابریل کالدرون هر موقع که به زمین آمد درخشید و موثر ظاهر شد. به طور مثال در بازی با پیکان پاس گل زیبای او بود که زمینه ساز گل پیروزی بخش قرمزها شد اما سرمربی آرژانتینی هم وی را به نیمکت منتقل کرد. در شرایطی که تصور می‌شد با حضور یحیی گل محمدی وی به فهرست نفرات اصلی بازگردد اما فعلا این اتفاق رخ نداده است. گل محمدی در دوره اول حضورش در پرسپولیس به بازیکنان نظیر عالیشاه علاقه زیادی داشت و به طور مثال ولاتکو گروژدانوفسکی را به عنوان بازیکنی سرعتی و خوش تکنیک در ترکیب قرار می‌داد و حالا باید دید در فصل تازه فوتبال ایران که باقی مانده لیگ نوزدهم است، آیا کاپیتان دوم سرخ ها می‌تواند در زمین بازی خودنمایی کند یا خیر؟

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.