پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرودگاه‌های مازندران ضد عفونی می‌شوند

0

سعدالله وطن خواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مازندران سه فرودگاه در ساری، رامسر و نوشهر دارد که روزانه به طور میانگین ۱۰ سورتی پرواز به نقاط مختلف کشور از طریق این فرودگاه ها انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به موضوع بیماری کرونا و برای کنترل این بیماری، تصمیم بر این شد تا روزانه ترمینال ها و سالن های عمومی فرودگاه های مازندران با مواد گندزا ضدعفونی شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران همچنین اعلام کرد: علاوه بر این تمامی تجهیزات و امکاناتی که به نوعی با مسافران و کارکنان فرودگاه در ارتباط است همچون گیت ها ضدعفونی می شود و در راهروهای سالن های انتظار فرودگاه های مازندران مواد ضدعفونی کننده دست ها گذاشته می شود.  
وی گفت: تمام کارکنان این سه فرودگاه نیز آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از شیوع کرونا را دریافت کرده اند و امکانات مورد نیاز برای تامین بهداشت فردی آنها از جمله دستکش و ماسک در اختیارشان قرار داده می شود.

به گفته وطن خواه براساس تصمیم گیری های کشوری تمامی هواپیما بعد از خارج شدن مسافران هر پرواز ضدعفونی می شود و این کار توسط شرکت های هواپیمایی انجام می شود.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای لغو پرواز فرودگاه های مازندران بخاطر بیماری کرونا وجود دارد؟ گفت : پروازهای خارجی فرودگاه های استان مربوط به حج و عتبات عالیات است که در حال حاضر پروازی در این خصوص نداریم و درباره پروازهای داخلی بدون مشکلی این پروازها برقرار است و برنامه ای برای لغو آنها نیست.

پیش از این نیز مدارس مازندران برای امروز یکشنبه و فردا دوشنبه تعطیل اعلام شد و علاوه بر این تمامی فعالیت های اداری و آموزشی دانشگاههای استان نیز در این روزها تعطیل است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بتازگی از مرگ یک مسافر تهرانی براثر بیماری کرونا در تنکابن خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.