پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی دیدار کرد+تصاویر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار احمد برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی اظهار کرد: شهدا به همراه خود برکاتی دارند که ما از آنها آگاه نیستیم، شهدا سبب غفلت‌زدایی از اذهان ما و مسؤولان می‌شوند.

وی با اشاره به این مهم که شهدای مدافع حرم ثوابی دو چندان در پیشگاه خداوند متعال نصیب آنها شده است، بیان کرد: شهدای عزیز مدافع حرم ما یک اجر شهادت در راه خدا و دیگری اجر دفاع از حریم اهل بیت در دیار غربت نصیب آنها شد.

برسلانی تصریح کرد: شهدا به عنوان اولیا خداوند بر روی زمین حاکم هستند و بسیاری از امور جاری ما توسط شهدا رقم می‌خورد که ما از آن بی‌خبر هستیم، گاهی اوقات ما نیت به انجام کاری می‌کنیم اما نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا گفت: اگر کاری را با نیت خالص و برای خدا انجام دهیم شهدا، که در واقع موکلان خدا بر روی زمین هستند و زنده هم هستند کار مورد نظرمان را نتیجه بخش می‌کنند که در بسیاری از موارد اثبات شده است، شهدا در واقع کارگزاران خداوند بر روی زمین هستند.

این مسؤول با اشاره یادآور شد: مدیران و فرماندهان با آمادگی معنوی صد در صد و تقویت روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در مجموعه‌های مختلف در استان مازندران که دیار علویان است به امید خدا در آینده ای نه چندان دور می‌توانند آماده برای زمینه‌سازی ظهور آقا امام زمان (عج) شوند و این امر با یقین کامل توسط سربازان مخلص و جان برکف محقق خواهد شد.

 

 /۸۶۰۴۸/ج/ر


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.