پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانداران برای احیای واحدهای تولیدی تلاش کنند

0

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین زادگان در نشست تخصصی با فرمانداران استان با تاکید بر اینکه ارتباط خود را با مردم تقویت کنید و با شیوه‌های متنوع، میزان دسترسی مردم به خود را افزایش دهید، افزود: نباید گسست ایجاد شده ناشی از محدودیت‌های کرونایی؛ مانع ارتباط مؤثر با مردم شود.

استاندار با اشاره به اینکه رونق تولید و اعتلای اقتصادی در راستای برخورداری مردم و افزایش سطح رضایتمندی آنان باید با جدیت پیگیری شود، اظهار داشت: جهش تولید صرفاً شعار سال نیست، بلکه باید اساس و محور فعالیت فرمانداران باشد.

مقام عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم هدف و اولویت فعالیت‌های ماست و در سراسر استان، فعالیت‌های اقتصادی باید محور حرکت باشد.

حسین زادگان از پسماند به عنوان یک اولویت کاری برای فرمانداران نام برد و بیان داشت: گردشگری یک ظرفیت توسعه‌ای و اقتصادی برای استان است و در این راستا بوم گردی بویژه استفاده از ظرفیت‌های گردشگری آب بندان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توجه به پروژه‌های نیمه تمام را از دیگر محورهای کاری مهم فرمانداران عنوان کرد و گفت: نظارت بر بازار، جذب سرمایه گذار و مقابله با کرونا مورد اهتمام مجدانه فرمانداران باشد.

حسین زادگان در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی به عنوان یکی از مأموریت‌های مهم فرمانداران، تاکید کرد: انتظار ما این است که فرمانداران مامن تولیدکنندگان باشند و در راستای احیای واحدهای تولیدی شبانه روزی تلاش کنند.

وی یادآور شد: کرونا همچنان در کمین است و باید از سوی فرمانداری‌ها، نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار باشد.

کد خبر 4955100
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.