پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرایند صدور مجوز پروژه ها در مازندران تسهیل شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواستار تسهیل در صدور فرایند مجوزها برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: تسهیل در صدور مجوز و سرعت امور اداری سبب کاهش فساد و رانت می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات فراروی اجرای پروژه سیماک در استان، مبلغ قرارداد این پروژه را ۵۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از مبلغ اجرای این پروژه پرداخت شده است.

حسین زادگان با بیان اینکه مردم نسبت به فرایند صدور مجوزها در استان اعتراض دارند گفت: هنوز وقت مردم در بسیاری از ادارات برای گرفتن مجوز صرف و تلف می‌شود.

استاندار مازندران خواستار روشن شدن تکلیف مردم برای دریافت مجوز از طریق سامانه خاص شد و گفت: راه اندازی سامانه‌ای مشخص برای دریافت مجوزها، سبب حفظ شأن و منزلت مردم و متقاضی می‌شود.

وی به معاون اقتصادی استانداری، اقتصاد و دارایی و فناوری اطلاعات استان مازندران مأموریت داد تا هرچه زودتر فرایند نظام مجوزدهی از طریق سامانه الکترونیک را مهیا و معرفی کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه هزار میلیارد تومان اعتبار برای صنایع آلاینده در مجلس مصوب شده است گفت: در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد پسماند مربوط به مازندران است و باید از اعتبارات این بخش سهیم شویم.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی وضعیت پسماند در استان مازندران شد.

قاسم پیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران با اشاره به مشکلات فراروی پروژه سیماک گفت: هنوز تعهدات سیماک در قبال پست و دیگر دستگاه‌های دیگر انجام نشده است.

وی افزود: قرار شد نرم افزار پروژه سیماک تهیه و اجرایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.