پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فراهم شدن پرواز همه هواپیماهای ایرلاین‌ها به رامسر/ بین‌المللی شدن فرودگاه رامسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر اظهار کرد: شهرستان رامسر از گذشته یکی از قطب‌های گردشگری کشور بوده که حتی میزبان کنفرانس و کنوانسیون‌های جهانی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رامسر در جهت رونق اقتصادی و شکوفایی غرب مازندران و شرق گیلان بسیار تاثیر‌گذار است و فرودگاه نقش محوری دارد، اظهار کرد: توسعه فرودگاه سال‌هاست که در دست اجرا بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حتی باند قدیم فرودگاه به دلیل موانع ایجاد شده تعطیل شده بود افزود: با تلاش‌ها رفع موانع انجام شده و باند جدید فرودگاه رامسر با فرود اولین ایرباس نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مطالعات فرودگاه رامسر از سال ۱۳۰۹ بوده که از سال ۱۳۴۵ عملیاتی شده بود، خاطر‌نشان کرد: در گذشته تنها ۲ ایرلاین توانایی رفت‌و‌آمد را داشتند.

اسلامی ادامه داد: بهره‌برداری باند جدید موجب شد هواپیما‌های همه ایرلاین‌ها به فرودگاه رامسر پرواز کنند که این خدمت بزرگ و ماندگاری برای مردم است.

وی تصریح کرد: اکنون مردم می‌توانند از طریق هوایی سفر کنند و با بین‌المللی شدن فرودگاه شرایط برای گردشگران کشورهای دیگر نیز فراهم شده است.

 /۸۶۰۳۹/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.