پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویان منتشر شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس مازندران، مهدی فلاح اظهار داشت: چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، اردیبهشت ماه سال 98 در استان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این جشنواره هنری در 10 بخش برگزار می‌شود، افزود: ادبیات، ادبیات نمایشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر خیابانی، استندآپ کمدی، موسیقی، پژوهش‌های هنری، مداحی ویژه برادران و آوایی ویژه خواهران از بخش‌های فراخوان ارسال آثار مرحله استانی چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس است. 

 فلاح با اشاره به اینکه جزئیات این جشنواره در نشست خبری به‌زودی اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: در تمامی بخش‌های بیان شده نفرات اول تا سوم خواهیم داشت و به هر کدام جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد. 

دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس مازندران ورود دانشجویان به هنر را موجب تعالی آن‌ها برشمرد و گفت: هنرباید درخدمت تعالی انسان‌ها قرار گیرد، وقتی دین متعالی کننده انسان ها است پس می توان از هنر اسلامی به عنوان ارتقا دهنده روح و افکار انسانی یاد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به شکل انقلابی حضور دارد و یکی از این عرصه ها در زمینه هنری است تصریح کرد: هنر مسئولیتی را برای صاحب آن به همراه دارد که هنرمند به علت ویژگی های بسیار ممتاز هنر باید نسبت به قالب آن احساس تعهد کند.

فلاح در ادامه افزود: بسیج دانشجویی به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری دانشجویان استان در عرصه هنر و ترویج فرهنگ و نگاه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رشته‌های فرهنگی و هنری است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.