پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عکس تیم فوتبال کیاسر در سال- ۱۳۵۷

جناب آقای کروش محمد نژاد کیاسری همراه همیشگی پایگاه خبری چهاردانگه که تا کنون عکس های ارزشمندی برای انتشار در اختیار این پایگاه قرار داده است این بار هم لطف نمودند تعدادی عکس از تیم فوتبال کیاسر جهت انتشار برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کردند. این عکس ها مربوط به تابستان ۱۳۵۷ می باشد.

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: جناب آقای کروش محمد نژاد کیاسری همراه همیشگی پایگاه خبری چهاردانگه که تا کنون عکس های ارزشمندی برای انتشار در اختیار این پایگاه قرار داده است این بار هم لطف نمودند تعدادی عکس از تیم فوتبال کیاسر جهت انتشار برای پایگاه خبری چهاردانگه ارسال کردند. این عکس ها مربوط به  تابستان ۱۳۵۷ می باشد.

 

قبل از انقلاب و تا چند سال بعد از انقلاب اسلامی،  در روستاهای چهاردانگه و هم شهر کیاسر تعداد زیادی جوان ساکن بودند و فصل تابستان فصل برگزاری فوتبال بین تیم های مختلف  و برگزاری لیگ فوتبال چهاردانگه بود. نشاط و شادابی در این زمان موج میزد. جوانان با پای پیاده از روستایی به روستای دیگر می رفتند و در زمین ناهموار کشاورزی به فوتبال می پرداختند.اما مهاجرت بلایی به سر چهاردانگه آورده که دیگر از مسابقات فوتبال خبری نیست، زمین فوتبال سرما سر کیاسر، و دیگر زمین های خاکی منطقه با فوتبال خداحافظی کرده و رو به تخریب نهاده است.

پس با این عکس ها یاد آن روزها و جوانان آن روز را گرامی می داریم .و با هم به تماشای این عکس ها می نشینیم.

 

از استاد ارجمندمجناب آقای کروش محمدنژاد کیاسری که این عکس ها را جهت انتشار در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه قرار داد سپاسگزاریم.  و پایگاه خبری چهاردانگه آمادگی دارد عکس های تاریخی منطقه را با افتخار منتشر نماید.

 

 این عکس مربوط به تیم فوتبال کیاسر و تیم فوتبال روستای خلرد می باشد.  نشسته تیم خلرد و ایستاده تیم کیاسر-مکان بازی روستای لالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.