پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عطر وجود 2 آلاله خان طومان در راه مازندران/ پایان چشم‌انتظاری 4 ساله

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، چشم‌انتظاری و دلواپسی جزئی از وجود یک مادر است که دلیلی برایش نیست و تنها می‌توان گفت مادر است دیگر و درکش هم برای مادران غریبانه نیست اما حکایت مادران شهدا نه می‌توان با هیچ الفبایی نیست؛ مادرانی که لباس رزم را بر تن فرزندان‌شان می‌پوشند.

اما این روزها خبر بازگشت پیکر دو شهید مدافع حرم در مازندران شور دیگری به‌پا کرد و حالا مادران‌شان چشم‌انتظار این هستند فراق چندین ساله را بشکنند.

زبان قاصر است از توصیف حالشان، مادرانی که تنها دلخوشی‌شان این سال‌ها عطرافشانی و غبارروبی از المان فرزند شهیدشان بود، این روزها نه تنها پدر و مادر بلکه تمام مازندران چشم به راه هستند و براساس اعلام فرمانده سپاه کربلای مازندران قرار است به انتظار چهارساله‌شان پایان داده شود.

براساس آخرین خبرها پیکر مطهر دو شهید کربلای خان طومان که پس از چهار سال به وطن بازگشتند، در حال انتقال به حرم مطهر رضوی است و پس از آن به سوی مازندران رهسپار خواهند شد.

خبر بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی، بار دیگر فضای میهن عزیزمان و استان شهید پرور مازندران را معطر به عطر شهدای مدافع حرم کرد.

به گزارش فارس،  در جریان تفحص  هویت دو شهید سعید کمالی از ساری و شهید علی جمشیدی از نور مشخص شد  که خانواده‌هایشان چشم براه بوده  و عطر حضورشان در استان جاری شد.

 

 

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.