پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح انتقال گاز دامغان – کیاسر تابستان ۹۶ اجرایی می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حمید رضا عراقی با هدف در جریان قرار گرفتن فرایند کار اجرای طرح انتقال خط لوله ۴۲ اینچ گاز دامغان – کیاسر – ساری از محدود تنگه لته و زغال چال منطقه ساری بازدید کرد.

وی با اعلام اینکه خط دامغان – کیاسر – ساری برای تقویت گاز استان مازندران است افزود: عملیات اجرایی این طرح راهبردی در دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفت.

عراقی بیان کرد: دولت ۲۰۰ میلیون دلار بودجه برای تکمیل آن تامین کرده است تا برای همیشه مردم استان مازندران از گاز پایدار برخوردار شوند.

وی گفت: به طور یقین تا پایان تابستان سال ۹۶ جریان گاز در این خط برقرار می‌شود.

طول اجرای این طرح حدود ۱۷۰ کیلومتر است که تاکنون عملیات اجرایی در ۷۰ کیلومتر مسیر انجام شده و ۱۰۰ کیلومتر از زمین مورد نیاز در حوزه اجرایی نیز تملک شده است.

استاندار مازندران نیز در حاشیه این بازدید گفت: قطع ۱۰ میلیون متر مکعب گاز ترکمنستان آن هم در اوج سرمای زمستان تنها با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی همه مدیران و مردم قابل برطرف شدن بوده که این مشکل رفع شد.

ربیع فلاح از مساعدت استاندار گلستان برای  قطع سی ان جی و مراکز صنعتی گلستان برای جلوگیری از افت فشار گاز در مازندران تقدیر کرد و گفت: با پایان عملیات انتقال گاز سمنان – مازندران دیگر شاهد این‌گونه مشکلات نخواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.