پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شورای پرتلاطم شهر بابل سکاندار خود را حفظ کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا؛ پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بابل با حاشیه های فراوانی روبرو بوده است که به دلیل اتهامات مالی و اخلاقی که در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد زمینه استعفای چهار عضو شورا فراهم شد و شورای پنجم با چهار عضو علیالبدل در یکسال اخیر به فعالیت خود ادامه داده است.

جابه جایی اعضای شورای اسلامی شهر بابل به حدی بوده است که در بین افکار عمومی به شورای ششم لقب یافته است.

تغییر ترکیب شورای شهر بابل در یک سال اخیر سبب شد که طرفداران محسن کبود فیروزجایی شهردار سابق بابل در شورا به اقلیت رسیده و زمینه حضور سید مجتبی حکیم شهردار جدید بابل فراهم شود.

انتخاب مجدد رییس شورای شهر بابل نشان می دهد که شورای پنجم به ساحل آرامش و ثبات نزدیک شده است .در این دوره از انتخابات فرامرز ابوالحسنی با ۷ رای که پیش از این نیز به عنوان رییس شورای شهر بابل فعالیت می کرد در صندلی خود باقی بماند.

همچنین محمدرضا شافعیان نیز با ۷ رای به عنوان نایب رییس و نیز مهدی پورچالی و حسن احمدزاده عالمی به عنوان دو منشی با ۷ رای و مهدی پورچالی همچنین به عنوان خزانه دار با ۷ رای در شورای اسلامی شهر بابل انتخاب شدند.

شورای اسلامی شهر بابل دارای ۹ عضو است .شهرستان بابل دارای ۵۳۶ هزار نفر جمعیت می باشد که نیمی از آن در شهر بابل سکونت دارند.

۷۳۴۳/ ۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.