پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهید “سردار سلیمانی” الگویی ارزشمند برای جامعه بشری است

0

ایسنا/مازندران مدیر کل بیمه سلامت مازندران گفت: شهید سپهبد سلیمانی الگویی ارزشمند برای جامعه بشری بوده است که همواره در راه جهاد و مبارزه با استکبار قدم بر می‌داشت و بی شک شهادت پاداش مجاهدات‌های او در راه اسلام و ایران است.

رسول ظفرمند عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرافراز اسلام، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش که در نمازخانه این اداره کل برگزار شد، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ از سوی مدعیان حقوق بشر اظهار کرد: هنوز گرد و غبار و داغ دوران دفاع مقدس از یادها و چشم‌ها کنار نرفته است و برای شهید سلیمانی و امثال این مرد بزرگ شهادت آرزو بود اما فقدان این سردار بزرگ درد و داغ بزرگی برای جامعه بشریت است.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی سال‌های زیادی را در میادین دفاع از اسلام و ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور به جهاد و مبارزه پرداخت و اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم نبود یقیناً امنیت امروز در کشور پایدار نمی‌شد.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمت را برای امنیت کشور انجام داد و امروز نیز بیشترین خدمت را به مظلومین جهان که دست نیاز به سمت جمهوری اسلامی ایران داشتند، تقدیم کرد.
ظفرمند افزود: استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر فکر می‌کنند که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی آسیبی به جبهه مقاومت وارد شده است اما بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی خون تازه‌ای در رگ‌های جبهه مقاومت جاری ساخته است و  از خون ایشان هزاران سردار سلیمانی خواهد رویید.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.