پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار کیاسر، به عنوان شهردار جویبار انتخاب شد

2

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، محمد فقیه رئیس شورای اسلامی شهر جویبار گفت: همت محمدنژاد به عنوان شهردار جديد اين شهر بعد از گذراندن مراحل قانوني، سكان مديريت شهرداری جویبار را در اختيار خواهد گرفت.

وي افزود: انتخاب شهردار جديد جوییار در جلسه امروز شوراي اسلامي شهر جویبار صورت گرفت و مصوبه آن براي تائيد به فرمانداري شهرستان ارسال خواهد شد.

رئیس شورای شهر جویبار تصریح کرد: مصوبه شوراي اسلامي شهر جویبار براي تائيد به فرماندار شهرستان جویبار ارسال تا براي گذراندن مراحل قانوني به استانداري ارجاع داده شود.

گفتنی است همّت محمّدنژاد شهردار جدید جویبار؛ متولد سال 1354و دارای مدرک دکتری رشته تکنولوژی آموزشی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ساری است. فعالیت در شهرداری ساری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهردار کیاسر را در کارنامه شغلی خود دارد.

پیش از وی علی یاری سراجی سکاندار شهرداری شهر جویبار بود.

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اقای محمد نژاد شما فقط دنبال پست بهتر میگردی و هدف شما خدمت کردن نیست میدونی چرا؟ شما که اهل کیاسر و اشنا به درد مردم بودی و به عنوان شهردار میتونستی قدم برداری این کار را نکردی فقط شعار دادی که فلان میکنم چی شد رفتی جویبار من واقعا متاسفم که نیروی جوان مثل شما بجای خدمت به هم ولایتی خود مسول پذیر در جای دیگر میشود و مطمنا انجا هم بازی با کلمات میکنی

  2. رضا می گوید

    ظاهرا شما کارهای غیر قانونی در زمان تصدی خود در شهر کیاسر انجام دادید و سوء استفاده از جایگاه مدیریتی خود کردید از شورا محترم شهر کیاسر خواستار پیگیری قصور و سوء استفاده شما از پست مدیریتی هستیم تا برای دیگر شهرداران که به این پست تکیه میزنند خط و نشانی باشد با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.