پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز نابودی اسرائیل خواهد بود

0

عبدالله گرزین شب جمعه در ویژه مراسمی که به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد سید عابدین قائمشهر برگزار شد ، افزود : استکبار جهانی آمریکا انتقام صدام و داعش را از سردار سلیمانی گرفته است و ما انتقام خون ایشان را از آمریکا و اسرائیل خواهیم گرفت .

وی با اعلام اینکه آمریکا کینه ای ۴۰ ساله از سردار سلیمانی ها به دل داشته است ، گفت : سردار سلیمانی یک فرد و اسم نیست بلکه یک تفکر است ، تفکری که جهان اسلام تشنه آرمان های او بوده است .

مسئول تیم یادمانگردی راهیان نور مازندران بیان کرد : سردار سلیمانی برای وطن و ناموس میهنش ۴۰ سال شبانه روز بیدار ماند تا جهان اسلام باقی بماند ، در واقع ایشان دنیا را نجان داد و آرامش را به دنبا آورد تا اینکه به شهادت رسید.

گرزین با اعلام اینکه تفکر سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت ، افزود : خون سردار سلیمانی زمینه سازی برای نابودی اسرائیل خواهد بود و راه ایشان ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی در سن ۶۳ سالگی چند مناسبت را به همراه داشته است ، گفت : ایام ولادت حضرت زینب (س) ، ایام فاطمیه ، سالگرد عملیات کربلا پنج از جمله مناسبت هایی بوده است باید بگویم که هر یک از این مناسبت ها اتفاقی نیست و اینها پازلی از تاریخ هستند .

او با اشاره به اینکه دشمن انتقام کینه ۴۰ ساله را از سردار قاسم سلیمانی گرفته است ، گفت : دشمن خیال می کرد که با این انتقام سردار سلیمانی را حذف می کند ، بله درست است که فیزیک ایشان حذف شد اما تفکر او هیچ گاه حذف نمی شود و در آینده ای نزدیک با تربیت فرماندهان زمینه سازی برای نابودی اسرائیل خواهد بود .

سردار سرافراز اسلام “حاج قاسم سلیمانی” به همراه “ابومهدی مهندس” از فرماندهان مقاومت صبح امروز جمعه پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده‌کل قوای آن کشور صادر کرده بود.
حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی این اقدام تروریستی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.