پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شناخت پیامبر(ص) و شریعت محور مهم وحدت آفرینی است

0

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پنجشنبه شب در جشن هفته وحدت در مسجد الرسول (ص) شهرستان نکا افزود: راه نجات بشریت متوسل شدن به رسول مهربانی‌ها و خوبی‌ها و ائمه اطهار(ع) است و باید عشق و ارادت به مکتب دینی در وجود فرزندانمان نهادینه شود.

وی با اظهار این که پیامبر اکرم (ص) منشاء وحدت است و باید عشق به مکتب الهی را به فرزندانمان آموزش دهیم، گفت: پایبندی به سیره و روش پیامبر اکرم (ص)  راه نجات بشریت است و باید فرزندان ما اخلاق نیکوی حضرت محمد (ص) رسول مهربانی ها را الگوی خود قرار دهند.

محمدی لایینی گسترش وحدت را در گرو الگوبرداری از رسول اکرم (ص) دانشت و افزود: وحدت عاملی مهم در پیشرفت مادی و معنوی است و باید با الگوبرداری از رسول اکرم(ص) دنیا و آخرت خود را آباد کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به الگوبرداری از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیازمندیم و باید با نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی در خانواده، خانواده ای اهل بیتی و پر از آرامش داشته باشیم.

وی افزود: امامان ما نقش اساسی در گسترش و تعمیق دین داشتند و جامعه ما برای هدایتگری، نیازمند الگوبرداری از ائمه و اهل بیت(ع) است و پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نجات دهنده بشریت از گمراهی و ضلالت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.