پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیدرمضان شجاعی کیاسری در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو + تصاویر

سیدرمضان شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم به همراه دیگر اعضاء این کمیسیون ز جمله علی مطهری ، بیژن نوباوه ، مرتضی آقاتهرانی و … در این کشور حاضر شدند تا با مقامات کشور اسپانیا گفتگو کنند.

5

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای گفت و گو با مقامات اسپانیایی به این کشور سفر کرده اند.

 

در این سفر سیدرمضان شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم به همراه دیگر اعضاء این کمیسیون ز جمله علی مطهری ، بیژن نوباوه ، مرتضی آقاتهرانی و … در این کشور حاضر شدند تا با مقامات کشور اسپانیا گفتگو کنند.

 

در طی این سفر همچنین سید رمضان شجاعی کیاسری و دیگر اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس در ورزشگاه بزرگ سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه اختصاصی باشگاه رئال مادرید در پایتخت این کشور حاضر شده و از آن بازدید کردند.

 

real-madrid (4) real-madrid (1) real-madrid real-madrid (3) real-madrid (2)

 

5 نظرات
  1. اتابک می گوید

    بادرود. همان طور که این سلفی ها را در معرض دید عموم قرارداده اید و با کمال تشکر از شما حتما تصاویری از دیدار با مسولین اسپانیایی وجود دارد آن را هم به نمایش بگذارید تا ببینیم این سفر کاری بوده یا ………….. چقدر زود دیر می شود. مرتب از دیگران ایراد می گرفتند که آنها همیشه به سفرهای خارجه میرن. ولی الان بعضی ها از این کشور به آن کشور میرن. بچه ها شون اون ور آب زندگی می کنند. و در اخر خیلی خوب برین لااقل کاری کنین که مردم هم بتونن با دل خوش به سفر برن حالا داخلیش هم باشه قبوله.

    1. s/null می گوید

      آقای اتابک
      این سفر صرفاً از طرف کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بوده و جناب دکتر شجاعی کیاسری هم در این سفر همراهی می کردند و بعضاً افراد جامعه بجای اینکه حسن انجام کار ایشون رو ببینند به شایعه پراکنی و تهمت دست میزنند
      ایشان عملکرد خوبی را در مجلس شورای اسلامی را داشتند که شواهد حاکی از عملکرد خوب ایشان در طول ۸ سال خدمت در مجلس شوارای اسلامی را داشتند

  2. کیا می گوید

    با سلام واحترام ،کاش چهاردانگه نیوز خبر افتتاح ورزشگاه را توسط نماینده می زد ..کاش نماینده جای تماشای ورزشگاه برای مردمان حوزه اش ورزشگاه می ساخت ..کاش می شد بجای تفریح در این ورزشگاه خارجی، به فکر مردم دیار خود بود .. کاش می شد چنین ورزشگاهی ما داشتیم وآنها می آمدند تماشا ….. وای کاش های دیگر …که خیلی دیر شد وحسرت به دل مردم بیچاره ماند وباید گفت روزگار غریبیست نازنین ..

  3. اتابک می گوید

    بادرود. جناب s کامنت بنده رابه درستی مطالعه کنید . ازطرف کمیسیون فرهنگی مجلس رفته بودند اسپانیا انوقت کدام فرهنگ اسپانیا به ما میخوره . ازعملکرد مثبت ایشان چند تا رانام ببرید تا ماهم مطلع بشیم . مگه دروغه که بچهای ازمابهترون خارج ازکشورزندگی میکنند . هیچ کس نه شایعه میکنه نه تهمت میزنه . بنده مخالف سفرخارجی نیستم ولی همه مردم باید بتونن برن سفرنه یک عده خاص. انقدر انسانها هستند دوربرمون که مسافرت داخلی هم نمیتونن برن . بله مسولین سال ده باربرن مسافرت انور اب ولی ما نتونیم حتی یک سفر داخلی بریم . یه خورده واقع بین باشیم

  4. azad می گوید

    به نام خدا
    به نظر می رسد چند تا نماینده را برای دل خوش خنک رای نیاوردن و تایید نشدن توسط شورای نگهبان را با چند تای دیگر یار و دوست قدیمی برای ماه عسل خداحافظی از مجلس به سفر فرنگ فرستادن،….
    خوب یک زمانی پادشان مظفرالدین شاه می رفت اروپا.
    حالا امکاتات بیشتر شده چند نماینده می رن برای خارج کشور و همچنین دل خوش خنک خداحافظی از مجلس شورای اسلامی.
    خیلی جو گیر نشوید.
    خیلی هم حساس نباشید.
    …….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.