پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سید وحید کاظمی در لیست داوران بین‌المللی فدراسیون فوتبال قرار گرفت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سید وحید کاظمی، داور برجسته مازندرانی و یکی از فرهنگیان چهاردانگه در لیست داوران بین‌المللی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

وی یکی از هفت داور بین‌المللی ایران شد تا افتخار دیگری برای جامعه داوری استان مازندران رقم بخورد.

کاظمی در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه ما هفت داور و 9 کمک داور بین‌المللی فوتبال در کشور داریم، اظهار کرد: آقایان علیرضا فغانی، موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری، حسن اکرمی، سیدوحیدکاظمی و کمیل غلامی در لیست داوران بین‌المللی قرار دارند.

وی افزود: سال گذشته، آقایان ترکی و محمدرضا فغانی از لیست خارج شدند و من و آقای کمیل  غلامی از گیلان جای این دو نفر وارد شدیم.

این داور برجسته قائم‌شهری تصریح کرد: معیار انتخاب داوران بین‌المللی بر اساس قضاوت خوب در لیگ ایران، سن و میزان تسلط بر زبان انگلیسی است.

کاظمی با بیان اینکه طی یک کلاس سه روزه در کشور مالزی، تست بدنی، امتحان زبان، کارعملی و تست ویدئویی از ما گرفته می‌شود، اظهار کرد: بعد از این کلاس‌ها،  AFC برای بازی‌هایم در ایران ناظر می‌فرستد که اگر اولی خوب بود برای بازی دیگر هم ناظر می‌فرستند و اگر داوری خوب بود،  شش ماه بعد یک کلاس برگزار کرده و دوباره امتحان به‌عمل می‌آورند که اگر مؤفق شوم داور الیت خواهم شد.

وی  در پایان گفت: آخرین بازی که در لیگ‌ برتر ایران سوت زدم دربی اهواز بود که به لطف خدا، قضاوت خوبی داشتم.

سید وحید کاظمی  یکی از فرهنگیان پرتلاش منطقه چهاردانگه می باشد.

پایگاه خبری چهاردانگه این موفقیت را به ایشان و جامعه فرهنگی منطقه تبریک عرض نموده و آرزوی  درخشش ایشان را در سطح بین الملل دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.