پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سومین مرحله طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در بهشهر برگزار می‌شود

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه بهشهر از برگزاری سومین برنامه طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در این شهرستان خبر داد.

حسن پورقربان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تببین ضرورت‌ها و نقش‌ها پیرامون موضوعات اصلی طرح محله انقلاب اظهار کرد: در گام سوم مسیر دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که دولت اسلامی با تلفیق وحدت و همدلی آحاد مردم با مسئولان بدست خواهد آمد، تحقق این مسیر گامی بسیار بزرگ برای رسیدن به گام چهارم آن یعنی امت اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: بنابراین انتظارات همه آحاد جامعه و اقشار مردم باید به‌نحوی توسط متولیان امر مورد رسیدگی قرار گیرد و همه باید نسبت به مرتفع سازی موانع و مشکلات مردم و تثبیت نیازهای اساسی آنان تلاش کنند.

فرمانده سپاه بهشهر خاطرنشان کرد: به لحاظ آسیب پذیری در محلات کم برخوردار و طبقات محروم باید توجه به رفع موانع موجود را در اولویت قرار داد.

پورقربان ضمن تاکید بر کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی حسب منویات مقام معظم رهبری افزود: خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار و محرومین اقدامی است که به پیروی از آموزه‌های دینی و سبک سیره تربیتی امامان معصوم (ع) و پیشوایان دینی انجام می‌شود.

وی گفت: از میان انواع ارائه خدمات به مردم هیچ خدمتی با ارزش‌تر از خدمت به محرومین و مستمندان جامعه نخواهد بود.

فرمانده سپاه بهشهر یادآور شد: با استفاده از ظرفیت بسیج و جمعی از مدیران و کارشناسان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان این شهرستان با محوریت خدمت‌رسانی به مردم و اقشار کم برخوردار سومین مرحله طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه سال جاری در منطقه قنبرآباد بهشهر برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.