پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سوخت مورد نیاز کشاورزان کیاسری تامین شد

عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان با اشاره به آغاز فصل کشاورزی، گفت:سوخت مورد نیاز کشاورزان کیاسری تامین شد.

3

 

به گزارش ایگاه خبری چهاردانگه، فضل‌اله شیخی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: سوخت ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی شهروندان کیاسر برای کاشت بهاره تامین شد.

 

وی با بیان اینکه ۴۵۰ هکتار اراضی شالیزاری و ۱۵۰ هکتار اراضی صیفی‌کاری در منطقه کیاسر وجود دارد، افزود: حدود ۲۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل برای کشاورزان این منطقه برای مرحله اول کشت بهاره اختصاص یافت.

 

عضو شورای شهر کیاسر تامین و توزیع سوخت ماشین‌آلات کشاورزی را با توجه به سطح زیر کشت اراضی دانست و بیان کرد: سوخت مورد نیاز شالیکاران به طور دقیق محاسبه شده و در تامین آن مشکلی نداریم.

 

شیخی افزود: فروردین ماه امسال به دلیل شخم اراضی کشاورزی بیشترین مصرف سوخت را در کیاسر داریم که امیدواریم سوخت مورد نیاز کشاورزان را تامین کنیم.

 

عضو هئیت رئیسه شورای شهرستان با اشاره به آغاز فصل کشاورزی، گفت:سوخت مورد نیاز کشاورزان کیاسری برای انجام کشت بهاره صیفی‌جات و شخم شیار اراضی شالیزاری تامین شد.

 

3 نظرات
  1. همین جایی ام می گوید

    سلام، ۲۰ روز از ماه فروردین سال ۹۵ گذشته ، ولی وقتی به اوقات شرعی به افق کیاسر نگاه میکنم میبینم همچنان در سال ۹۴ بسر می برد
    میشه محبت کنین اوقات شرعی سال ۹۵ رو قرار بدین؟؟؟؟ممنون میشم
    وقتی همه چیز شما در پایگاه با سال جدید نو میشه این اوقات شرعی هم باید به روز بشه

  2. همین جایی ام می گوید

    ماه جاری هستش ولی من کلی رو میخوام داشته باشم
    متشکرم
    ………………………………………………………..
    پایگاه خبری چهاردانگه: با تشکر از توجه و لطف شما به این پایگاه خبری، اطلاعت امر شد. اوقات شرعی به افق کیاسر علاوه بر شکل ماهانه به شکل کلی برای سال ۱۳۹۵ گنجانده شد.

  3. همین جایی ام می گوید

    موید و منصور باشین ،خدا خیرتون بده ،
    تشکر از محبت و زحمات شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.