پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی نساجی قائمشهر از هواداران عذرخواهی کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، محمدرضا مهاجری یکشنبه شب در کنفرانس پس از دیدار تیمش با شهر خودرو مشهد در قائمشهر علت اصلی شکست تیمش را مصدومیت سه بازیکن و برخی مشکلات درون تیمی به ویژه نداشتن بازیکن تاثیرگذار در نیمکت اعلام کرد.

وی افزود :  در این دیدار ۲ بازیکن تاثیرگذار خود عاشوری و سرلک را از ابتدای بازی در اختیار نداشتیم  و در نیمه اول با مصدومیت نظری دیگر بازیکن این تیم، ترکیب اصلی تیم از رده خارج شد و  نتوانستیم آن گونه که مدنظر کادر فنی بود در بازی ظاهر شویم.

وی اظهار داشت: اگرچه تیم ما توانست مدت زمان زیادی تیم شهر خودرو را زمین خود نگهدارد، ولی با این بضاعت تیمی ما نتوانستیم در برابر این تیم خوب ظاهر شویم و در هیچ زمانی از دو نیمه از شهر خودرو سر نبودیم، ولی با بضاعتی که داشتیم، خوب بازی کردیم.

سرمربی نساجی قائمشهر خاطرنشان کرد : به هر حال شکست برای هر تیمی در فوتبال وجود دارد و ما نیز چند برد را و باخت را تجربه کردیم و امیدواریم در رقابت های لیگ برتر بتوانیم این ناکامی را جبران کنیم و با پیروزی دل هواداران خوبمان را شاد کنیم.

وی با انتقاد از ایجاد وقفه در بازی از سوی مسوول برگزاری این مسابقات به دلیل نواخته شدن طبل از سوی تماشاگران اظهارداشت: این وقفه شکل و شمایل بازی ما را به هم زد و این در حالیست که نباید این میزان سخت گیری  را از سوی مسوول برگزاری مسابقات آن هم بدون این که کسی معترض باشد، داشته باشیم.

مهاجری افزود : تماشاگران با هزار سختی وارد ورزشگاه می شوند و ما نباید با سختگیری خودمان این تماشاگران را دلزده کنیم .

سرمربی تیم نساجی قائمشهر در مورد بازی ندادن سه بازیکن این تیم قاضی، کفشگری و جلالی اظهارداشت:  از سوی فدراسیون فوتبال برای این بازیکن ها به دلیل بدهی باشگاه تاکنون کارت بازی صادر نشده است و ما امیدواریم با پرداخت بدهی از سوی مالکان باشگاه، فدراسیون کارت بازی این بازیکنان را نیز صادر کند.

وی خاطرنشان کرد : این بازیکنان به دلیل عدم صدور کارت بازی در سرتمرینات حاضر نمی شوند و ما باید هر چه سریعتر زمینه حضور این بازیکنان را در تمرین و بازی فراهم کنیم و نبود این بازیکنان دست ما را در ترکیب خالی می کند.

سرمربی نساجی قائمشهر اظهارداشت: برخی از مشکلات تیم در حال فرسایشی شدن است و این کار ما را در آینده دشوارتر می کند و امیدوارم هر چه سریعتر مدیران باشگاه این مشکلات را رفع کنند تا ما بتوانیم با تمام قوا در زمین حاضر شویم.

تیم نساجی قائمشهر در مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی عصر امروز در برابر شهر خودرو مشهد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با این جام خداحافظی کرد.

نساجی در ادامه رقابت های لیگ برتر از ۵ بازی گذشته با ۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و هفته جاری در قائمشهر میزبان تیم ماشین سازی تبریز است.

/۱۸۹۹/۶۹۸۲

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.