پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرای تجاری مازندران در داغستان راه اندازی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رضوی پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با داغستان اظهار داشت: قرار شد برای پیگیری تفاهمنامه هیئتی از بخش خصوصی و دولتی اعزام شوند تا امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای راه اندازی خانه تجاری پایش شود.

وی با بیان اینکه سرای تجاری با مشارکت روسیه در داغستان برپا می‌شود، یادآور شد: تا دو ماه آینده یک هیئت زمینی به منطقه اعزام می‌شود و در این سفر قرارهای ملاقاتی نیز با تجاری دیگر مناطق از جمله آذربایجان برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه در ایجاد سرای تجاری حساسیت خاصی داریم، گفت: متأسفانه تاکنون نشست‌های بی تو بی‌ها بی نتیجه بوده است و این نشان می‌دهد که در زمینه راه اندازی سراهای تجاری باید وسواس بیشتری به خرج دهیم.

رضوی بااشاره به درپیش بودن انتخابات انجمن صنعت و معدن یادآور شد: لازمه شرکت در انتخابات پرداخت حق عضویت خواهد بود و در حال حاضر هشت انجمن تحت پوشش خانه صنعت استان فعالیت دارند.

رئیس خانه صنعت مازندران به رتبه ششم استان مازندران از نظر جواز تأسیس اشاره کرد و گفت: از نظر صدور پروانه بهره برداری رتبه هشتم کشور را دارد.

وی بااشاره به اینکه کرونا به واحدهای تولیدی استان آسیب زده است، تصریح کرد: یک سری از واحدها دچار آسیب کاری شدند اما کرونا سبب تعطیلی واحد خاص تولیدی نشده است.

کد خبر 4965422
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.