پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساماندهی آب چشمه جمال الدین کلا به شهر کیاسر + تصاویر

مهندس روح اله یوسفی به اتفاق رئیس جدید آب و فاضلاب شهر کیاسر از پروژه اصلاح و نوسازی مسیر لوله گذار آب چشمه جمال‌الدین کلا به شهر کیاسر بازدید کردند.

7

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، مهندس روح اله یوسفی به اتفاق رئیس جدید آب و فاضلاب شهر کیاسر از پروژه اصلاح و نوسازی مسیر لوله گذار آب چشمه جمال‌الدین کلا به شهر کیاسر بازدید کردند.

 

مهندس بخشوده رئیس آب و فاضلاب شهر کیاسر با اشاره به اینکه آب چشمه جمال الدین کلا تامین کننده آب شرب حدود ۶۰۰ خانوار کیاسری است، افزود: متاسفانه در این مسیر شاهد هدر رفت آب بودیم که توانستیم با نوسازی ۲۵۰ متر از طول مسیر از هدر رفت حدود ۳ لیتر آب در ثانیه جلوگیری کنیم.

 

مهندس یوسفی رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر ضمن تقدیر و تشکر از رئیس جدید آب و فاضلاب شهر کیاسر به دلیل پیگیری های مستمر برای رفع مشکل آب شرب این شهر، افزود: بزودی اصلاح و نوسازی شبکه های فرسوده در داخل شهر کیاسر آغاز خواهد شد.

 

jamad1 jamad2 jamad3

 

7 نظرات
  1. چهاردانگه می گوید

    درود بر مهندس بابک عزیز

  2. شهروند می گوید

    از زحمات و پیگیری های مهندس یوسفی و دیگر اعضای محترم شورای شهر کیاسر بابت آب شرب شهر کیاسر که در این مدت انجام دادند سپاسگزاریم امیدواریم اینگونه فعالیت ها بطور مستمر تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد. آنچه به عنوان باقیات و صالحات مسئولین در هر رده ای که باشند محسوب می شود اینگونه زحمات است که رضایت مردم را در پی دارد که ان شاء الله رضایت الهی را هم به دنبال خواهد داشت.

  3. رضا می گوید

    باسلام
    گرفتن یک نشتی این همه سر و صدا نداره!
    سالیان سال است که برخی مواقع نشتی آب در این
    مسیر توسط نیروها برطرف می شود و این یک امر
    طبیعی است.
    بجای این کار کیفیت آب چاه را درست کنید که
    مردم همه مریض شدند.

  4. هومن می گوید

    حق گفتند که ما به رییس غریبه ارزش و احترام خاصی می گذاریم تا جاییکه
    آقای بخشوده فوق دیپلم را مهندس خطاب می کنیم و به فرد مسول کیاسری
    به گفتن آقای فلانی بسنده می کنیم.

  5. امیدواران می گوید

    ای داد و بیداد که در محفل ما رندی نیست…
    یادم آمد زمانی که جناب اسداله شیخی کیاسری کارشناس ارشد مدیریت با سابقه مدیریتی بالا مدیر بودند شهروندی چنان با ایشان با زبان تحکم سخن کرد که انگار ارث بخواه بود یا زمانی که حاج مهدی خواجه وندی شهردار بود اگه تذکری به متخلفین ساختمانی و سد معبر می داد زمین و آسمان را به هم می دوختند که چرا به ما گفتند بالای چشم مبارکمان ابرو است الان چی? آیا آب از آب تکان می خورد یک نمونه را می گویم همین کانال بتنی خیابان معلم که ناظر مهندس عمران هم دارد این دیواره ای که دارند می زنند وجدانا استحکام دارد ،
    حالا برخی رویای و بهتر بگویم طرح مدیریت انتخابات آینده شورا را در سر پر شورشان می پرورانند تا دوباره بر اریکه قدرت تکیه بزنند ! و این روند را ادامه دهند افرادی که حتی در خواب هم فکر نمی کردند روزی اینگونه حاکم شوند و ردای مدیریت بپوشند!

    1. دوستداران می گوید

      باسلام واحترام

      فکرمی کنم شماعزیزمتعصب نیازاست که درکلاس آیین نگارش شرکت نمائید

      باسپاس

  6. شاهين می گوید

    سلام .خداقوت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.