پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| هیئت‌های استانداری‌های ساراتف و ولگاگراد روسیه به مازندران سفر می‌کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در این سفر که از عصر سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود مدیر بازرگانی تجارتخانه سولنچنی پرودوکنی، رئیس شرکت با مسئولیت محدود الواتور کراسنی کوت، مدیرعامل شرکت با مسئولیت محدود  ترمینال‌های غله پاولژیه، رئیس sppk سولنیشکو، مدیر مؤسسه غیر تجاری خودگردان  مرکز حمایت از صادرات  استان ساراتف، معاون استاندار ساراتف روسیه را همراهی خواهند کرد.

هیئت رسمی استان ساراتف روسیه در مدت حضور در مازندران علاوه بر بازدید از واحدهای کشاورزی، تولیدی و صنعتی و گردشگری استان و دیدار و مذاکره با مسئولان استانداری مازندران، نشست با فعالان اقتصادی و تجار و صادرکنندگان نیز خواهند داشت. این هیئت عصر روز چهارشنبه استان مازندران را ترک خواهد کرد.

همچنین در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی و با هدف تمهید توافق‌نامه همکاری‌های تجاری، اقتصادی، نوآوری، فناوری، اجتماعی، فرهنگی استان‌های ولگاگراد روسیه مازندران، هیئت رسمی استان ولگاگراد از روز دوشنبه این هفته وارد ساری می‌شود.

در این سفر رئیس کمیسیون سیاستگذاری اقتصادی، توسعه، نوآوری، کارآفرینی و امور مالکیت مجلس دوما، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع، رئیس مؤسسه فدرال آموزش عالی دانشگاه دولتی کشاورزی، رئیس بخش روابط بین الملل و اقتصاد خارجی کمیته سیاستگذاری اقتصادی و توسعه، سرپرست بخش تشریفات دفتر استاندار، معاون تحصیلات تکمیلی و ارتباطات بین المللی، رئیس موسسه فدرال آموزش عالی، رئیس دانشکده ارتقای مهارت‌های کارکنان در عرصه کشاورزی، استادیار گروه آموزشی تأمین آب کشاورزی و هیدرولیک  موسسه فدرال آموزش عالی ولگاگراد، معاون استاندار ولگاگراد روسیه را همراهی خواهند کرد.

 این هیئت تا عصر روز چهارشنبه در مازندران حضور داشته و علاوه بر دیدار رسمی با استاندار مازندران از برخی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و دانشگاه کشاورزی مازندران بازدید و در محل اتاق بازرگانی مازندران با جمعی از فعالان اقتصادی و تجار و صادرکنندگان دیدار و مذاکره خواهند داشت.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.