پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| جناح‌های سیاسی به عرصه رقابت برای خدمت به مردم مبدل شوند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار علیجان میرشکار امروز در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به مناسبت دهه وقف با تاکید بر اینکه سبک زندگی خود را باید مانند شهدا کنیم اظهار داشت: اگر در زندگی ما ریا، حقوق نجومی و اختلاس نباشد قطعا شهادت به دنبال ما می‌آید.

وی با بیان اینکه نباید ظلم کنیم و زیر بار ظلم برویم، افزود: ای کاش جناح‌های سیاسی در کشور جناح رقابت برای خدمت به مردم بود اما این روزها جناح‌های سیاسی به جناح لجاجت با یکدیگر تبدیل شده‌اند که در این بین مردم متضرر می‌شوند.

میرشکار گفت: نقطه قوت ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد فرهنگ دینی و نقطه ضعف ما اقتصاد وابسته بوده است. شهدا هدف و راه تقرب الهی را درست شناختند و در این مسیر قدم برداشتند که به هدف خود رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا خود را معطل زندگی دنیایی نکردند و به دنبال مقام‌های دنیایی نبودند، افزود: شهدا به دنبال مقام شفاعت بودند و در این راه از بسیاری از خواسته‌های خود گذشتند.

این فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت سوریه بیان کرد: کمال انسان در مدیر شدن، سردار شدن و فرمانده شدن نیست بلکه کمال انسان فعالیت برای خداوند و رضایت الهی است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.