پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساختمان نوآوری استان مازندران افتتاح می‌شود

0

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در سفر یک روزه خود به شهرهای استان مازندران ساختمان نوآوری پارک علم و فناوری استان مازندران را با هدف رونق زیست‌بوم کسب و کارهای فناور و دانش‌بنیان افتتاح می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، شهرهای استان مازندران صبح امروز میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری شد تا ضمن بازدید از مراکز نوآور و دانش‌بنیان و افتتاح مراکز نوآوری، این استان چند گام رو به جلو در رونق و گسترش زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان بردارد.

شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات صنعتی، نخستین میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور است. ستاری همچنین از پروژه زباله‌سوز پلاسمایی و روند فعالیت این پروژه بازدید می‌کند.

بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد قائم‌شهر بخش دیگری از سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان مازندران است.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان

در ادامه این سفر، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

افتتاح مرکز نوآوری استان

ستاری، با حضور در پارک علم و فناوری استان مازندران، ساختمان نوآوری این پارک را افتتاح می‌کند. همچنین با هدف گسترش تعامل و رونق کسب و کارهای نوپای این استان، «شبکه نوآوری و فناوری» کار خود را آغاز می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور پس از بازدید از شتابدهنده نور به مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مازندران می‌رود و با فعالان فناور این مرکز به گفت‌وگو می‌نشیند. وی در ادامه این بازدیدها از سایت پارک علم و فناوری مازندران دیدن می‌کند و نوآوران مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی، دستاوردهایشان را به ستاری ارائه می‌کنند.

حضور در نشست رونق تولید و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار و رؤسای دانشگاه‌ها بخش پایانی سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به استان مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.