پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیرساخت‌های کشور باید با حضور بخش‌خصوصی توسعه یابد

0

احمد حسین‌زادگان عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح مجتمع ورزشی و تفریحی محمودآباد گفت: چه در اقتصاد متکی بر نفت و چه در اقتصاد غیر نفتی باید بخش اعظم زیرساخت های فرهنگی ، ورزشی ، گردشگری و حتی خدماتی توسط بخش خصوصی توسعه یابد و تفکر دولتی بودن زیرساخت‌ها راه به جایی نمی‌برد. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد ، افزود: اکنون بهترین فرصت است تا پای بخش خصوصی را به توسعه زیرساخت‌ها باز کنیم. 

استاندار مازندران همچنین گفت: هم سرمایه گذاری و هم درآمد باید به بخش خصوصی سپرده شود و هیچ مدیری حق ندارد سرمایه گذار بخش خصوصی را از فعالیت دلسرد کند. 

حسین زادگان تحریم‌ها ، مدیریت هوشمندانه رهبری انقلاب ، حمایت و تلاش دولت تدبیر و امید و همصدایی وزارتخانه ها را بهترین فرصت برای به کارگیری بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: همه در این مسیر باید بی وقفه تلاش کنند و هیچگونه تعللی پذیرفتنی نیست. 

وی وضعیت توسعه زیرساخت‌های استان مازندران در سالهای اخیر را مطلوب توصیف کرد و گفت: توسعه فضای ورزشی از جمله زیر ساخت‌های استان است که از اولویت برخوردار است. 

ناامید کردن جوانان قابل پذیرش نیست

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جوانان تنها سرمایه استان و کشور هستند ، تاکید کرد: هیچ‌کس حق ندارد جوانان را ناامید کنند و این مسئله نابخشودنی است.

حسین زادگان همچنین گفت: آنچه بیش از هر زمان دیگر مازندران و کشور به آن نیاز دارد ایده تازه جوانان در حوزه اقتصادی و اجتماعی است و نباید این سرمایه را از دست داد. 

به گفته وی، توسعه هیچ حوزه ای بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست و بهتر است همه حوزه ها از جمله حوزه ورزش ، بیمارستان ها و راه سازی بخش خصوصی ورود پیداکند و در هیچ جای دنیا متولی همه ی بخش ها دولت نیست بلکه بخش خصوصی بیشتر از دولت اشتغال زایی می کند و برای پروژه ها ورود پیدا می کند.

استاندار مازندران گفت: با تحریم های که اتفاق افتاده ما در سال آینده با کمترین وابستگی به فروش نفت و با کمک تولیدات داخلی بودجه را تامین خواهیم کرد .

مجتمع ورزشی و تفریحی شهدای غواص با مساحت ۹۱۵ متر و اعتبار ۵ میلیارد تومان افتتاح شد و با افتتاح این پروژه فرصت شغلی برای ۲۰ نفر ایجاد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.